Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaden

    Korting op 420shop
    Goeiemiddag allemaal,
    Ik heb een klein vraagje ivm zaden.
    Voor mijn volgende kweek zou ik wederom Gefeminiseerde Zaden wilen gebruiken. Nu is mijn vraag weet er iemand welke soorten er het Rapst klaar zijn . Nu heb ik al gehoord van zaad tot Oogst in +/- 60 dagen . Dit lijkt me wel interessant. Maar gaat de hoeveelheid oogst per plant er dan niet op achteruit ? Heeft er iemand ervaring met zon zaden en prijs hiervan ?
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

    #2

    Comment


      #3
      Re: Zaden

      Ik had dit gelezen in Soft Secrets : White Dwarf Enz ...

      -Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub. Grtz-
      Last edited by westport; 17 February 2010, 11:22.
      Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

      Comment


        #4
        Re: Zaden

        Sweet seeds heeft zo 2 soorten, speed devil en fast bud. Zouden klaar moeten zijn in 8 en 7 weken. Zijn beide autoflowers. Ze gaan natuurlijk minder opbrengen aangezien ze maar 5 weken bloeien. Kosten 24 euro en 19 50 voor 3 zaden.
        Als je tijd en plek hebt neem je natuurlijk beter de gewone soorten ipv die autoflowers.

        Comment


          #5
          Re: Zaden

          Ben net bezig mijn eerste kweek af te ronden met royal automatic (wou eerst iets wat vlug gaat). Opbrengst van zo'n plantjes is maar zo'n 40 a 50 gram maximum, maar ze smaken wel lekker zoet (opbrengst schat ik want ze zijn nog niet allemaal geoogst)

          Ook viel het me op dat twee plantjes die ik lang in een te kleine pot (vijf liter of zoiets) had laten staan veel kleiner bleven (20 cm tegenover 60 cm in grote potten), maar... deze worden wel helemaal top rondomrond en brengen bijna evenveel op als de grotere planten, dus moest je je hok volzetten met zo'n plantjes in kleine potten zou je wel een redelijke opbrengst kunnen hebben (techniek SOG = sea of green).

          Meest klassieke autoflowers zijn lowrider en AK 47, die volgens mij ook een grotere opbrengst hebben en een lekkere smaak en hoog THC-gehalte.

          SUCCES
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment


            #6
            Re: Zaden

            top 44, bidey earl.........zijn allemaal vroeg klaar
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #7
              Re: Zaden

              Thx voor de reacties allemaal, maar neem nu dat ik zon planten zet.
              Hoe lang zou ik deze dan in het turfpotje laten voor ik ze in 5liter potten zet ? En heeft iemand ervaring met bubblegum ? Ik zoek namelijk een soort die mij de grootste toppen kan geven + opbrengst. Het oog wil wat hier :p
              Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

              Comment


                #8
                Re: Zaden

                Critical van royal queen seeds, kleine plant, 7 weken bloei, relatief hoge opbrengst(binnen). (weet t oud topic)
                Last edited by Cheech; 6 February 2013, 11:13.

                Comment

                Bezig...
                X