Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e of 3e internode bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2e of 3e internode bloei

    Korting op 420shop

    #2
    Re: 2e of 3e internode bloei

    Helemaal mee eens, klopt als een bus, mooie post.

    Comment


      #3
      Re: 2e of 3e internode bloei

      Hoe kan je in meerdere keren oogsten als de bloei over de aanvankelijke bloei komt? Dan knipt ge toch alles weg of zie ik het verkeerd?

      Comment


        #4
        Re: 2e of 3e internode bloei

        Ik denk dat hij gefaseerd oogsten bedoeld. De rijpe hoofttop optijd oogsten en de rest laten staan onderliggende toppen zullen minder rijp zijn. Deze kunnen dan nog verder afbloeien (dubbelbloeien) Het verradelijke is dat de nieuwe bloei de reeds rijpe gaat bedekken en men hierdoor vaak te lang wacht met het oogsten van de hoofdcola waardoor men uiteindelijk meer overrijpe dan rijpe wiet overhoud.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: 2e of 3e internode bloei

          ff n aanvulling,als je planten zover laat komen .zal de kwaliteit van de wiet wel afnemen!
          grtz

          Comment


            #6
            Re: 2e of 3e internode bloei

            de kwaliteit gaat alleen maar achteruit als je je 2e/3e internode bloei ook laat afbloeien, je moet blijven kijken naar je 1e, zodra die klaar is moet je gaan oogsten

            Comment


              #7
              Re: 2e of 3e internode bloei

              Idd heren helemaal juist dat bedoelde ik ook met resultaat meer overrijpe wiet dan rijpe. Als je toppen over de top zijn breekt het thc snel af in restproducten en word er daar nauwelijks nog nieuwe thc aangemaakt. Kwaliteitsverlies weegt zeker niet op tegen de weinige meer grammen van dubbelbloei. Dus idd de trichomes van de eerste bloei als oogstmoment nemen. Goed opgemerkt Marktster en OmeRta Maakt het verhaal wel compleet zo.

              Grtz

              Comment

              Bezig...
              X