Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

te laat in bloei?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

te laat in bloei?

Korting op 420shop
    hallo iedereen

Ik heb al sinds begin december een plant staan groeien onder een 400W lamp (18-6 lichtcyclus)). Heel indrukwekkend is ie niet en de onderste blaadjes beginnen nu helemaal te vergelen en de randen beginnen om te krullen. Waarschijnlijk heb ik de laatste weken te veel voedsel toegediend.. Nu ik weet dat gezien ze al 3maand aan het groeien is ze al lang in bloei moest staan. Maar kan iemand me vertellen of het nu erg is dat ik haar nu pas in bloei (12-12) zet? Kheb ze van n big bud zaadje af laten groeien...

Re: te laat in bloei?

Ik zou het gewoon proberen, buiten groeien ze ook wel 3 maanden voor ze bloeien, niet geschoten is altijd mis

Comment

thx vo antwoord!

nog n vraagje.. Kan ik ook nog wat langer wachten, eventueel nog eens toppen? Of zit er wel degelijk een grens op? :p
      En die vergeelde bladeren, komt dat nog goed of afknippen die handel?

Comment

Vergeelde bladeren mag je wegnemen. Wiet is een eenjarige plant, dat wil zeggen dat ze na de bloei afsterft, als de cirkel rond is. Kunstmatig kan je dus vrij lang doorgroeien. Of het oneindig doorgaat weet ik niet, maar 3 maand is zeker nog niet overdreven.

Comment

ok bedankt! Ik heb ook ooit eens ergens gelezen dat de grootte van de plant in verhouding staat tot het volume van de pot.. Ik veronderstel dat dit wel klopt, op hoe groot mag ik mikken met een pot van 6L? Iemand een idee? Tis de eerste keer dat ik in deze fase ben geraakt

Comment

Dat klopt wel zo'n beetje, een plant in een kleinere pot blijft kleiner, maar met bijvoeden kun je veel doen, er is dus wel een marge.
            Ligt ook aan je plant, sativa groeit langer door in de bloeifase dan een indica, het is dus moeilijk te zeggen waar je op mag mikken.
            Het is een verrassing denk ik

Comment

Suprise Suprise, een afbeeding zou veel helpen denk ik :p

Comment

Ja of gewoon wachten tot ie niet meer groeit en dan meten

Comment

Afb0073..jpgAfb0074..jpg

Comment

2 afbeeldingen, vorige week gemaakt, zoal gewoonlijk geen super kwaliteit Ik weet niet of er nog veel meer in zit.. Ik ben nu even gestopt met voeding toe te dienen, omdat de plant nogal begon te verdrogen (foto2). Iemand een idee wat ik hier uit kan krijgen als ik vanuit deze fase in bloei zet? Of zou ik nog doorgaan met groeivoeding?

Comment

Stop met voeden. Doorspeol je pot met regenwater en enzymen. Verpot dan in een veel grotere pot met de juise soort grond (all-mix, royal mix, bat-mix, light-mix uit de gs) en geef eerst enkel water, laat ze dan doorgroeien tyot er terug iets meer mooi groen blad aanhangt en vanaf dan kan je ze in bloei trekken.
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

beowulf als de plant afgebloeid is betekend niet dat het allemaal voorbij is ,ik ben nu net klaar met mn kweekje ,en heb ze nu weer (dezelfde)planten op 18/6 gezet en er komt gewoon weer een bloem uit maar dit kun je volgen op

Comment

Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!

Comment

dus ze sterven niet uit
                            groetjes O

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
                              Stop met voeden. Doorspeol je pot met regenwater en enzymen. Verpot dan in een veel grotere pot met de juise soort grond (all-mix, royal mix, bat-mix, light-mix uit de gs) en geef eerst enkel water, laat ze dan doorgroeien tyot er terug iets meer mooi groen blad aanhangt en vanaf dan kan je ze in bloei trekken.

Comment

Bezig...
                              X