Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Minder plantenaantal , zelfde opbrengst ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Minder plantenaantal , zelfde opbrengst ?

Korting op 420shop
    Als ik nu Idp van 10 planten in 11l Potten , 2 planten in 50 Liter potten plaats .. Zou ik dan in Principe met dezelfde opbrengst kunnen eindigen ? !
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

Re: Minder plantenaantal , zelfde opbrengst ?

zou kunnen ja maar is niet altijd zo, als je zorgt dat de onderste takken ook licht krijgen gaat het goedkomen lol.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Comment

Langere voorgroei ook he... Eventueel een grote scrogg maken die van de zijkant naar het midden wat afloopt ofzo, ik denk zo maar.
      Grtz $iR
      sigpic

Comment

Comment

Thx allemaal voor de reacties, en Idd Jona mijn vraag kwam grotendeels uit de wetgeving voorts . Ik ben nog steeds op zoek naar een soortje die rap klaar is en dan zet ik er ineens een paar meer . Iemand goeie voorstellen ?
          Thx

Comment

Early misty

Comment

Gefeminiseerde zaden van Sweet Seeds: Moham Ram, Sweet Afghani Delicious.
              Zoals Deerriz zegt: alles waar 'Early' in voorkomt zouden ook snel moeten klaar zijn.
              Andere snelle soortjes zijn Kush soortjes of Top44.

Comment

Comment

Ja, maar dan moet het echt wel goed gedaan worden met een minimum aan fouten. Je moet het met een korrel zout nemen die 7a8 weken maar ik kan wel zeggen dat TOP44 en KO KUSH de kortste bloeiers zijn die ik ken (buiten AF crap enzo)

Comment

bubbelgum is ook wel snel klaar,8weeken max en k2 ook.wil je van 2planten net zoveel afhalen als 10 in de zelfde ruimte dan moet je ze wel veel langer voorgroeien.maar het kan wel.

Comment

Top 44 was niet meer beschikbaar, vind ik wel jammer ... Maar ben naar huis gekomen met een gloednieuwe tent weliswaar Small 0,80x0,80X1,60 . Maar groot genoeg voor mezelf . En Pure Ak feminized. Iemand ervaring met dit soortje ? En kheb ook nog 2 Bubblegum zaadjes liggen , Dusja . Hoop snel van start te gaan .

Comment

@Snlac,

ga je zeker volgen, ben ook bezig met onder andere Pure Ak plantjes. Deze soort zou in ideale omstandigheden een week of zeven bloei nodig hebben.

Grtjs
                        Last edited by pedro; 10 March 2010, 01:42.
                        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pedro View Post
                          @Snlac,

ga je zeker volgen, ben ook bezig met onder andere Pure Ak plantjes. Deze soort zou in ideale omstandigheden een week of zeven bloei nodig hebben.

Grtjs
                          Yipz , Pedro . Kzal wel nog niet direct van start gaan want ik weet dus in geen 100 jaar hoe ik mn Fan moet bevestigen en dergelijke :s, Koolstof filter enz.. allemaal geen probleem. Maar Die fan Damn Shit Ass Thing . En kheb ook nog een klein ventilatortje nodig . Maar vind niet direct ene langst hier, khad beter gisteren ene meegenomen .
                          Goed begonnen is half gewonnen zeggen zu, dus eerst maken dat alles ideaal staat :p .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snlac View Post
                            Yipz , Pedro . Kzal wel nog niet direct van start gaan want ik weet dus in geen 100 jaar hoe ik mn Fan moet bevestigen en dergelijke :s, Koolstof filter enz.. allemaal geen probleem. Maar Die fan Damn Shit Ass Thing . En kheb ook nog een klein ventilatortje nodig . Maar vind niet direct ene langst hier, khad beter gisteren ene meegenomen .
                            Goed begonnen is half gewonnen zeggen zu, dus eerst maken dat alles ideaal staat :p .
                            Je hebt toch een tentje gekocht? De van hangt bevestigd aan de koolstoffilter en rechtsachter in je tent heb je een gaat waar je hem langs kan doen uitblazen. Van boven in je tent kan je twee dwarslatten bevestigen en dan hang je de koosstoffilter en van op met de bijgeleverde nylonriempjes aan de dwarslatten
                            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
                              Je hebt toch een tentje gekocht? De van hangt bevestigd aan de koolstoffilter en rechtsachter in je tent heb je een gaat waar je hem langs kan doen uitblazen. Van boven in je tent kan je twee dwarslatten bevestigen en dan hang je de koosstoffilter en van op met de bijgeleverde nylonriempjes aan de dwarslatten
                              yupz, is zojuist allemaal geregeld . Maar snap wel nog steeds niet waar de aarding van mijn electriciteitskabel dan naartoe moet op d van . Maar hij werkt , dusja . Inorde denk ik . Nu is er wel, ik had geen rekening gehouden met het lawaai van de Van, want alles staat in de kamer waar ik slaap :s Lol. En kan iemand mij zeggen of ik de Van 24/24 kan en mag laten draaien ? Of komt dit niet goed dan.

Comment

Bezig...
                              X