Geachte Collega`s
Eerst even uiten dat dit een geweldig forum is met goede informatie, dank hiervoor.
Heb nu aardig wat posts gelezen en mijn vraag is of ik de/mijn situatie nu goed begrijp en voor mekaar heb.
Stekken komen binnen (ong.5 dagen oud) worden gepot in voorgroeipakjes met atmi aarde.
Besproeien met bladvoeding en PH 5,8-6 21 graden water om wortelgroei te stimuleren (wortels zoekend naar vocht op bodem wat er nog niet is)
Dit 10 dagen lang, 1 600w lamp hoog met temperatuur van 24 graden 80% vocht en 18/6 licht in het hok.
Na 10 dagen overpotten in 11l bakken met atmi aarde. Lamp 12/12 om bloei in te zetten.
Vocht op 60% afbouwend naar 30 laatste week.
voeding
Canna Terra Floris
Bloombastic
Schema
PH 5,8-6 EC week 1 1,2
`` week 2 t/m 4 1,6 Bloombastic begin week 4 t/m 8 1ml/l
`` week 5 t/m 6 1,8
`` week 7 2,0
`` week 8 2,9
`` week 9 spoelen
Tot wanneer kan ik wortelstimulator toevoegen?
En heeft er iemand ervaring met Boombastic en een daarbij goed werkend schema?
Danku
Eerst even uiten dat dit een geweldig forum is met goede informatie, dank hiervoor.
Heb nu aardig wat posts gelezen en mijn vraag is of ik de/mijn situatie nu goed begrijp en voor mekaar heb.
Stekken komen binnen (ong.5 dagen oud) worden gepot in voorgroeipakjes met atmi aarde.
Besproeien met bladvoeding en PH 5,8-6 21 graden water om wortelgroei te stimuleren (wortels zoekend naar vocht op bodem wat er nog niet is)
Dit 10 dagen lang, 1 600w lamp hoog met temperatuur van 24 graden 80% vocht en 18/6 licht in het hok.
Na 10 dagen overpotten in 11l bakken met atmi aarde. Lamp 12/12 om bloei in te zetten.
Vocht op 60% afbouwend naar 30 laatste week.
voeding
Canna Terra Floris
Bloombastic
Schema
PH 5,8-6 EC week 1 1,2
`` week 2 t/m 4 1,6 Bloombastic begin week 4 t/m 8 1ml/l
`` week 5 t/m 6 1,8
`` week 7 2,0
`` week 8 2,9
`` week 9 spoelen
Tot wanneer kan ik wortelstimulator toevoegen?
En heeft er iemand ervaring met Boombastic en een daarbij goed werkend schema?
Danku
Comment