Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagjee.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagjee.

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,
    Ik ga een van deze dagen beginnen met het kweken van wiet en probeer zoveel mogelijk bij te leren.
    maar nu mijn vraag is, als ik mijn zaadjes ontkiemd heb en ik steek ze in mijn pot grond,. Dan moet ik nog wachten tot ze gegroeid zijn om te zien of het een mannetjes of een vrouwtjesplant is.
    En als ik er bv: 10 plant en 8 zijn mannetjes, dan heb ik maar eigelijk 2 planten aangezien je alleen daar wiet vanaf haalt.??
    Of kun je ook zaadjes kopen waar alleen vrouwtjes uitkomen?

    #2
    Re: Vraagjee.

    Dan moet ik nog wachten tot ze gegroeid zijn om te zien of het een mannetjes of een vrouwtjesplant is.
    Ik zie al dat je nog een hoop moet leren, het geslacht van een plant zie je pas in de bloei.

    En als ik er bv: 10 plant en 8 zijn mannetjes, dan heb ik maar eigelijk 2 planten aangezien je alleen daar wiet vanaf haalt.??
    Klopt, de bloemen van de vrouwtjes is de 'wiet', de mannen maken namelijk stuifmeel. Mocht de man de vrouw bevruchten krijg je zaadjes.

    Of kun je ook zaadjes kopen waar alleen vrouwtjes uitkomen?
    Ja, deze heten 'feminised seeds of gefemiseerde zaadjes'.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Vraagjee.

      wat natuurlijk wel een nadeel is is dat Feminized zaden meer geld kosten maar het geld waard zijn.
      Regular zaad (zowel vrouw als man) is goedkoper.

      Voor de rest niets op aan te vullen

      Comment


        #4

        Comment

        Bezig...
        X