Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe moet ik kweken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe moet ik kweken?

    Korting op 420shop
    hallo allemaal.

    ik ben het helemaal zat met die coffeeshops zoveel geld uitgeven,terwijl het makkelijk kan.
    ik wil 5 a 10 planten kweken in mijn kamer,in een tent.
    kunnen jullie me helpen wat de benodigdheden zijn,ik wil graag pp of white whidow kweken.

    tent
    2, 600wat lampen
    5-10 potten
    zaadjes
    ?.....
    ?.....

    welke aarde kan ik het best halen,voeding,etc,etc
    a.u.b jullie hulp nodig

    #2
    Re: hoe moet ik kweken?

    heej 2 600ers hoeft niet 1x 600 is al meer dan genoeg voor 5 a 10 , potten 11liter. zaadjes zelf uitzoeken. zal niet te moeilijk gaan maar toch voor een makkelijkere soort. maar verder komt het lijstje nu .

    - ph meter & ph min
    - ec meter
    - filter & buis venti of slak , ik raad je buis aan.
    -schakelkast voor je lamp aan te sturen nooit je lamp zo int stopcontact duwen!!!!
    -fan controller.
    -tempratuur en lucht vochtig heids meter.
    - voeding canna,hypro,atami,,zoveel merken zoek maar uit!!! wat jij wilt.
    -slangen voor je in en afvoer van de lucht. & klemmen.
    -aarde,,, cocos maakt niet uit. maar in jou geval aarde je bent beginner. dus dat zit in je voordeel op aarde.


    -tip beter koop je tent & alles tegelijk in 1 scheelt je wat geld. en gesjoemel met wat je nu wel en niet nog moet

    Comment


      #3
      Re: hoe moet ik kweken?

      idd,beters koop je een kant en klaar tentje,dan kan je zo van start,dan moet je alleen zaad,potten en grond,thats it!

      ph en ec meter kan je er ook nog bij kopen maar ik zou het eerste kweekje gewoon op grond en zonder ec of ph meter doen.gaat perfect op grond.

      my 2 cents

      Comment


        #4
        Re: hoe moet ik kweken?

        Buiten kweken is heel makkelijk
        Binnen kan je ook onder spaar lampen kweken (let op je stroom kosten )
        Autoflower zoals Lowryder buiten kweken in 2 maanden klaar.

        Groetjes Bella
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: hoe moet ik kweken?

          koop een tent van 120cm diep en 240cm breed.hierin kan je perfect 2 keer 600watt kwijt.koop 10 speciekuipen bij de gamma van 65 liter.koop altyd je grond en voeding bij de growshop.vul je kuipen met allmix.water ze in met lauw water en wortelstimulator 2liter per kuip is genoeg.laat dat zo effe 24uur staan dan kan de grond inklinken.vul ze daarna weer bij tot de rand.giet er nog een litertje in en plaats je stekken.door de groote hoeveelheid grond heb je geen ph of ec meeter nodig.koop voor dit geld liever een goede luchtbevochtiger.laat je planten nu 3 weken groeien met 24 uur het ligt aan.dan nog een week op 18 uuur ligt en 6 uur donker.en dan knallen maar op 12 uur ligt.gaat je wel allemaal inclucief aarde tent stekken lampen schakel kast luchtbevochtiger,zwenkfan,s filter softbox slangen enz 1500pleuro kosten.en nu nog zin in ?ps zonder een goede warme luchtuitblaas mogelijkheid kan je er ook beter niet aan beginne groetjes

          Comment

          Bezig...
          X