Re: Wat doet de verzekering bij brand?
Bah, Beowulf, ik slaap met die oplader van mijn GSM nu net toevallig naast mijn bed, en dan nog in een contactdoos met 4 ingangen ook.
Goed dat je het zegt, ik snap niet hoe dat zomaar in de fik vliegt, ik ga die in't vervolg wel gewoon in een rechtstreeks stopcontact in de muur opladen dan.
Heb je eventueel inderdaad wat tips of zo ook?
Zou wel handig zijn.
Begin al langs om minder zin te krijgen om door te kweken eerlijk gezegd.
Yo Pedro, had nog een vraag, is een relaiskast absoluut nodig?
Wij wonen in een moderne woning waar de electriciteit normaal is beveiligd tegen overspanning.
Misschien een simpele vraag, maar ik weet het echt niet.
EDIT: ik ben net op deze thread uitgekomen;
Dat ik die niet eerder gelzezen heb is echt onvoorstelbaar, ik mag al lang blij zijn dat ik nog geen problemen heb gehad belijkbaar, hiervoor deed ik de stekker van mijn 600watt (!!!) lamp gewoon rechtstreeks via een tijdsklok in het stopcontact.
Zal maar beter eens investeren in een relais.
Bah, Beowulf, ik slaap met die oplader van mijn GSM nu net toevallig naast mijn bed, en dan nog in een contactdoos met 4 ingangen ook.
Goed dat je het zegt, ik snap niet hoe dat zomaar in de fik vliegt, ik ga die in't vervolg wel gewoon in een rechtstreeks stopcontact in de muur opladen dan.
Heb je eventueel inderdaad wat tips of zo ook?
Zou wel handig zijn.
Begin al langs om minder zin te krijgen om door te kweken eerlijk gezegd.
Yo Pedro, had nog een vraag, is een relaiskast absoluut nodig?
Wij wonen in een moderne woning waar de electriciteit normaal is beveiligd tegen overspanning.
Misschien een simpele vraag, maar ik weet het echt niet.
EDIT: ik ben net op deze thread uitgekomen;
Dat ik die niet eerder gelzezen heb is echt onvoorstelbaar, ik mag al lang blij zijn dat ik nog geen problemen heb gehad belijkbaar, hiervoor deed ik de stekker van mijn 600watt (!!!) lamp gewoon rechtstreeks via een tijdsklok in het stopcontact.
Zal maar beter eens investeren in een relais.
Comment