Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Schema staat op uwe vsa. Ge hebt 6 gaatjes. L1 en N zijn de 2 draden die naar de stekker lopen. Dus gaatje 1 en 3. (van links naar rechts) 5 en 6 gaan naar de lamp, dus int suikerke van de reflector. Waar gaatje 2 en 4 voor dienen? Geen idee. Ge wacht mss best nog effe op bevestiging, maar ik ben vrij zeker da'k juist ben.
@ lavalamp negeren is geen opmerking voor jou, maar misschien dat er nog elektro kenners zijn. Volgens het schema klopt het volledig wat beowulf zegt maar waar is de aarding gebleven? Bij men oude ballasten moest ik die op de 3 en 4 aansluiten en ik zie bij deze dat de 1/2 gebrugd zijn (L1) en dat de 3/4 gebrugd is (N)
Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
Aarding staat ook aangeduid. Zal hier zo'n vijs zijn langs de zijkant waar je de aarding moet ronddraaien. Dus geen suikerke. Komt vaker voor bij oudere ballasten heb ek al gezien.
Inderdaad,
Zoals Beowulf zegt , wat de kabels betreft die van de ballast naar het stopcontact, 1ste gaatje Blauwe draad , 3e of 4e gaatje Bruin en de aarding op de zijkant bevestigen aan het vijsje. En die van de ballast naar de lamp Voorlaatste blauw en laatste bruin .
Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.
Inderdaad,
Zoals Beowulf zegt , wat de kabels betreft die van de ballast naar het stopcontact, 1ste gaatje Blauwe draad , 3e of 4e gaatje Bruin en de aarding op de zijkant bevestigen aan het vijsje. En die van de ballast naar de lamp Voorlaatste blauw en laatste bruin .
Probeer anders ff het 3de ipv het 4 de gaatje met bruin , en als dit niet lukt , is uw Stekker dan wel goed angesloten ? anders weet ik het echt niet man ?? Btw, op die foto zie ik nergens een aarding ??
Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.
Als hij tikt is hij normaal gezien goed aangesloten, toch al zeker van het stopcontact tot aan de vsa. Dus ligt het probleem ergens tussen de vsa en de lamp.
of je lamp zelf is kapot..
Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
Comment