Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enkele vraagjess !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Enkele vraagjess !!

    Korting op 420shop
    Hey mensen.
    binnekort is het dus eindelijk zover dat ik eraan ga beginnen, maar er zijn nog steeds enkele vraagjes onbeantwoord. Iemand die misschien kan helpen of tips kan geven ze zijn altijd welkommm hoe meer hoe beterr.

    1. Welke zaadjes zou ik het beste gebruiken om te beginnen(1e kweek om wat ervaring op te doen) ? Is er iets zoals plantjes die misschien wat sterker zijn, en minder rap dood gaan?
    2. wat als de lv te laag is, door welke manieren krijg ik het hoger zoals bv: een natte handdoek leggen, zijn er nog andere methodes? zoja de meer ik er ken des te beter.
    3. Iemand een ideetje vanaf welke dagen/week het beste moment zo zijn om voeding te geven? En als ik ze voeding geef, is dat dan bv voor 1 dag en de dag erna ze terug normaal wateren?
    5. Ik heb een secret jardin gekocht 100*100*200, hoeveel planten zou ik hierin zetten voor een mooie gezonde oogst?
    6. Na hoeveel dagen mogen de stekjes in hun grote pot?
    7. Hoe groot (L?) zijn de ideale potten voor een plant?
    8. Fimmen, veel over gelezen maar wanneer zou het ideaal zijn om dit uit te voeren?
    9. Ik ga met HPS lampen kweken, maar wat is het nut/effect van TL lampen? wanneer is het goed om dit te gebruiken.


    Ik kijk er erg naar uit om te beginnen, het gaat mijn 1e kweekje worden en deze is vooral gericht om heel wat ervaring op te doen. Andere tips mogen altijd gegeven worden.
    Alvastt bedankttt,!!

    #2
    Re: Enkele vraagjess !!

    1. kijk voor een kortbloeier voornamelijk indica
    2. bakjes met water zetten of een luchtbevochtiger
    3. hangt van je medium af
    4. waar is vraag 4???
    5. 9
    6. vanaf ze toekomen
    7. 11L
    8. wanneer fimmen
    9. in de groei periode, goedkoper

    succes
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: Enkele vraagjess !!

      Alles is al geantwoord door fifi kan je al een heel eind verder mee

      MvG Izzz

      Comment


        #4
        Re: Enkele vraagjess !!

        als je 11 liter potten pakt kan je er 16 inzetten.
        Als je 18 litter potten pakt kan je 9 zetten ...
        Is je eigen keuze...

        Comment

        Bezig...
        X