Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lowryder1 600 watt verder niks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lowryder1 600 watt verder niks

    Korting op 420shop
    mensen,

    ik wil gewoon eens proberen om wat lowryders te kweken alleen onder een 600 watt hps, verder dus niks, uiteraard wel voeding.
    gewoon op zolder, waar het ook helemaal donker is als het licht uit gaat, en een lekker temperatuurtje is, en voldoende luchtafvoer, en verse toevoer, en ventilatie.

    ik ben benieuwd naar mensen die dit eens geprobeerd hebben, en wat de resultaten waren.

    (dit doe ik omdat mijn kweekruimte nog steeds niet af is, en ik niet kan wachten, en ik goedkoop wat lowryderzaad heb gekregen)

    grtzz.

    #2
    Re: lowryder1 600 watt verder niks

    als de basis goed is (water-licht en lucht) dan maakt het volgens mij niet veel uit hoe of waar je kweekt

    veel succes

    Comment


      #3
      Re: lowryder1 600 watt verder niks

      Ge gaat gewoon veel licht verliezen omdat ge geen reflecterende wanden hebt.

      Comment


        #4
        Re: lowryder1 600 watt verder niks

        gaat zeker lukken onder een 400 hps
        gram of 20/30 is haalbaar met lr 2.

        lr 1 gram of 10 tot 15. dus dan moet je je wel bedenken of dat de stroom waard is.

        persoonlijk zou ik die dan op 20/4 zetten maar das een mening, verschild nogal. met licht donker heb je met een autoflower niks te maken.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: lowryder1 600 watt verder niks

          moet kunnen zorg wel voor goede grond .5literpot is genoeg voor een lowryder

          Comment

          Bezig...
          X