Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraagje

Korting op 420shop
    Yitz allemaal ,
    nu heb ik een klein vraagje. Ik heb zojuist n'nieuwe lading aangeschaft om mezelf te voorzien .
    Nu heb ik Pot gekregen waarvan ik vind dat die SUPER is . Het is K2000 fzo K2 zekr ?
    Die slaat bijna wit uit ! Is poerdroog en met 3,5 g zit een zakje zo dik en vol dat ik het zelf bijna niet geloof ?? !!! ?? In tegenstelling tot mijn zelf gefabriceerde Ganj , die meer iets wegheeft van een soort gras en/of struik :s . Kan iemand mij in godsnaam vertellen hoe die mannen zon super Weed maken en welk materiaal ik doorvoor nodig heb ??? !!! ??? Want dit is waar ik naartoe wil !!! !!

Vriendelijke Groeten .
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

Re: Vraagje

ervaring doet wonderen als je het mij vraagt.
    van alle topic dat ik heb gelezen (zijlf heb ik heel weinig tot geen ervaring) heb ik toch geleerd dat de ervaring in het kweken val heel groot belang is.
    Ik weet nu niet als er een bepaalde soort wiet besta dat overeen komt met uw beschrijving maar als dat zo is moet je ook geluk hebben met de zaailing /steekje.

Maar ja, zoals ik heb gezegd heel wijzig ervaring kus kan ook total verkeerd zijn lol.

klink als mooie wiet

Comment

Re: Vraagje

see @alien veeeeeel oefenen vreeee veeeeeeeeeeeeeeelllllll oefenen
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Bezig...
      X