Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groeien van stekken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

groeien van stekken

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik heb 5 stekken staan in start blokken, ik heb als wortelstimulator Rhizotonic gebruikt. Nou is mijn vraag moet ik hier ook groeivoeding bij doen??? Ik heb groeivoeding van Plagron.
    Alvast bedankt vorr iedere reactie.

Re: groeien van stekken

nee nog even geen groeivoeding!, kneem aan dat je in aarde kweekt. dus na 1week a anderhalf pas lichtjes groeivoeding mee gaan geven, let ook op de bladeren dat ze niet licht worden, daar kun je het ook aan zien en aan aflezen, tis niet zo moeilijk houd ze gewoon even in de gaten en je lees het zo af van ze. peace

Comment

oke bedankt voor de snelle reactie Stafford

Comment

eum...in de startblokken staan ? bedoel je dan dat je stekken hebt geknipt en die op een blokje hebt gezet of heb je stekken gekocht die al beworteld waren in hun stekblokje en die je nu in startblokken hebt gezet (die dan straks op je slabs gaan?)

Als dat laatste het geval is kweek je dus hydro(of cocos) en is een zeer lichte voedingsoplossing (lage Ec, check in de hydrosectie voor startwaarden) wel oke.
        Zoals Staff zegt : kweek je in daarentegen (nieuwe) aarde is voeding geven in het begin niet nodig.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Nee ze gaan hierna op aarde. Onder de startblokken komen nu al wortels uit, dus ik denk dat ik ze binnenkort op aarde ga zetten. Kan ik ze dan het beste nog even door laten groeien of al in bloei gaan zetten?? en gewoon water geven??

Comment

Bezig...
          X