Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help!!

Korting op 420shop
    Ik zou graag een kweek wille opzetten ,alleen heb het nooit gedaan .Ken iemand me helpe met een voorbeeld?

Re: Help!!

Misschien es deze secties checken en je zult al direct vele voorbeelden zien

binnenkweekverslagen
    buiten
    enzo verder het staat hier vol met voorbeelden
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Ja man veel lezen wordt je wijs van!
      Je kan hier alles vinden

Comment

haha oke dan ,het liefst zou ik een keertje iemand willen helpen met een paar plantjes opzetten zodat ik het de volgende keer zelf kan doen .Ben meer een praktische persoon.Maar goed zal me best doen.

Iig een bedankje voor deze 2 reacties

Comment

tja je hebt hier wel met smokers te maken, dus kleine kans dat iemand een post gaat schrijven met alles ( het is veel info) over kweken. enige manier is lezen, filmpjes kijken.

dit is ook wel een goed filmpje, alhoewel ze er wel vanuit gaan dat je het grootst aanpakt.
          Als je er echt niks over weet zou ik het rustig aanpakken. begin met een buitenkweekje. heb je al die ingewikkelde elektronica ook niet. gewoon zaadje planten, helpen zolang ie klein is en dan de zon zn werk laten doen

Comment

http://jointjedraaien.nl/wietforum/threads/8693-Mediwietje-kweken-makkelijk

gewoon lezen

groetjes bella
            God was never on your side..

Comment

Bezig...
            X