Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Benodigdheden voor 1 plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Benodigdheden voor 1 plant

    Korting op 420shop
    ik mag 1 plant op mijn slaapkamer zetten, het wordt Amnesia haze.
    maar ik vroeg me af of iemand een lijstje heeft of kan maken, van alle spullen die ik perce nodig heb om te kweken. zodat ik vast alles heb voordat ik begin.
    en ik vroeg me trouwens ook af hoeveel zaadjes ik moet planten voor 1 plant. en ook hoe ik een zaadje kan ontkiemen.

    alvast bedankt.

    #2
    Re: Benodigdheden voor 1 plant

    Verplaatst naar vragen binnen wiet kweken.

    Je vragen staan allemaal hier op het forum. lees eerst eens de sticky toppics.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Benodigdheden voor 1 plant

      Oorspronkelijk geplaatst door Epkuh View Post
      en ik vroeg me trouwens ook af hoeveel zaadjes ik moet planten voor 1 plant. en ook hoe ik een zaadje kan ontkiemen.

      alvast bedankt.
      7, het magische getal. Je pakt de 7 zaadjes en daar maak je 1 groot zaadje van door ze allemaal aan elkaar te plakken. Je houdt je handpalm erboven en terwijl je draaiende bewegingen maakt moet je de magische woorden 'ontkiem zaadje, ontkiem' uitspreken. Maar niet te snel, anders lukt het niet. Ontkiemd zaadje stop je onder de grond, zo'n 20 tot 30 cm diep. 2 maand later komt je plantje boven als je de spreuk goed uitgesproken hebt.

      Comment


        #4
        Re: Benodigdheden voor 1 plant

        haha
        7, het magische getal. Je pakt de 7 zaadjes en daar maak je 1 groot zaadje van door ze allemaal aan elkaar te plakken. Je houdt je handpalm erboven en terwijl je draaiende bewegingen maakt moet je de magische woorden 'ontkiem zaadje, ontkiem' uitspreken. Maar niet te snel, anders lukt het niet. Ontkiemd zaadje stop je onder de grond, zo'n 20 tot 30 cm diep. 2 maand later komt je plantje boven als je de spreuk goed uitgesproken hebt.
        IK moet toegeven het werkt echt geloof me

        Comment

        Bezig...
        X