Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladproblemen wie o wie kan mij helpen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladproblemen wie o wie kan mij helpen!

Korting op 420shop
    hallo mijn setup is
    kast van 90hx60bx50d
    125 watt spaarlamp
    pc ventilator inlaat, pc ventilator in de kast voor lucht circulatie, maar nog geen uitlaat.

tempr. 23 graden, lv is 45%

ik heb de stekjes nu vanaf vorige week vrijdag en het aarde van de shop moet kunnen zonder voeding ( 2 weken!)

maar ik kamp nu met vrij ernstige bladproblemen, wie kan mij helpen?

foto van gisteren

foto van vandaag

foto van gisteren

foto van vandaag

Misschien een domme vraag!

Ik heb geen uitlaat, zou het kunnen zijn dat er teveel hete lucht circuleert in de kast?
    De reden dat ik geen uitlaat heb is omdat de stekjes nog klein waren en dat ik nog geen koolstoffilter nodig heb.

Comment

Re: Bladproblemen wie o wie kan mij helpen!

LV mag voor je stekken wel wat hoger. Ook als je niet filtert hebben je planten verse co2 nodig om te kunnen fotosyntheren. De inhoud van je tent moet minimaal om de 3 minuten in zijn geheel zijn ververst. om de minuut is nog beter. Verder denk ik ook dat ze te veel voeding hebben aangeboden gekregen.

Grtz

Comment

yoo seb op welke ondergrond staat je tentje als het op vinyl staat mag je het wel vergeten bij hoge temperaturen komen giftige gassen vrij die schadelijk zijn voor de plantjes

Comment

Check de volgende link even

Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!

Zelf denk ik dat je de wortels hebt beschadigd met overpotten. Ook denk ik dat je de luchtvochtigheid moet opvoeren naar 55% en voor voldoende frisse lucht moet zorgen. Check even je PH gehalte van je aarde. Als je een meter hebt gaat het snel en nauwkeurig en anders moet je een vijver testkit bij de tuinhandel halen.

Sterkte en beterschap.

Progressive

Comment

Bezig...
          X