Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tl lampen of 400watt lampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tl lampen of 400watt lampen

    Korting op 420shop
    welke gebruik ik het beste heb geen verstand van electronica of aansluitingen dus alles moet met stekker? wat kost me dat en welke kan ik gebruiken
    grtz
    No women no cry

    #2
    Re: tl lampen of 400watt lampen

    Oorspronkelijk geplaatst door Mensac View Post
    welke gebruik ik het beste heb geen verstand van electronica of aansluitingen dus alles moet met stekker? wat kost me dat en welke kan ik gebruiken
    grtz
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

    Comment


      #3
      Re: tl lampen of 400watt lampen

      In welke ruimte ga je kweken. In een microhokje ken je prima uit de voeten met TL en/of SL.

      Kweek je in een wat grotere ruimte dan is een HPS lamp aan te bevelen.

      0.5 - 0.7 m2 een 250 wat HPS
      0.7 - 1.0 m2 een 400 wat HPS
      1.0 - 1.5 m2 een 600 wat HPS

      HPS ontwikkeld behoorlijk wat warmte dus je zal dan ook een deftige afzuiger er bij moeten hebben.

      verder is er meer dan genoeg info over kleurcodes en de desbetreffende lichttemperatuur te vinden opt forum wat TL en SL betreft.

      Een goede kweek beging met lezen, lezen, lezen, lezen lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen lezen, lezen, lezen, lezen.

      en ja nog eens lezen.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: tl lampen of 400watt lampen

        Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
        Een goede kweek beging met lezen, lezen, lezen, lezen lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen lezen, lezen, lezen, lezen.

        en ja nog eens lezen.
        Inderdaad kijk hier op het forum eens wat rond alle info die je nodig hebt om van start tot oogst tot roken van uw oogst te geraken vind je hier.

        Ben je echter ietwat te lui om er veel tijd in te steken, zou ik zeker voor de simpele spaarlampen of tl lampen gaan.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: tl lampen of 400watt lampen

          ben zeker niet lui en wil er gerust wat tijd in steken alleen weet ik nog steeds niet welke lampen? ben van plan als ze lukken 5 op 1 m2 dus 1lamp 400watt??
          of kan ik ook tl lampen hangen? en welke?? heb al erg veel gelezen maar er zijn zoveel meningen?? thanks grtz

          even een bewerking

          als ik spaarlampen gebruik zijn dat gewone degene die ik over al kan kopen
          en is het moggelijk om met tl lampen en of spaarlampen een volledige kweek te doen??
          alvast bedankt voor reacties
          Last edited by Mensac; 22 March 2010, 19:29.
          No women no cry

          Comment


            #6
            Re: tl lampen of 400watt lampen

            Houd het gewoon eenvoudig. Spaarlampen met een kleurtemperatuur van 27 (2700 Klevin) zijn geschikt voor de groei en de bloei. Als je een lamp in een fitting kunt draaien, een snoertje kunt vastzetten met een kroonsteentje en een stekker kunt aansluiten heb je genoeg technische bagage.

            Comment


              #7
              Re: tl lampen of 400watt lampen

              Oorspronkelijk geplaatst door Mensac View Post
              of kan ik ook tl lampen hangen? en welke?? heb al erg veel gelezen maar er zijn zoveel meningen??

              en is het moggelijk om met tl lampen en of spaarlampen een volledige kweek te doen??
              alvast bedankt voor reacties
              Ja TL lampen kunnen gewoon ook voor volledige kweek.
              Er zijn een aantal kleuren mogelijk , er is ook een mooi topic over afkomstig van bobo , waar ik persoonlijk veel aan heb gehad.
              Hier het topic: http://jointjedraaien.nl/wietforum/threads/215

              Ik heb kleurcode 96(5) - daglicht - zeer goed
              En die doen het erg goed.
              Combinaties ook mogelijk , het is ook een beetje zelf uitdokteren wat jij zelf het beste vindt.

              Comment


                #8
                Re: tl lampen of 400watt lampen

                bedankt
                No women no cry

                Comment

                Bezig...
                X