Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
welke gebruik ik het beste heb geen verstand van electronica of aansluitingen dus alles moet met stekker? wat kost me dat en welke kan ik gebruiken
grtz
welke gebruik ik het beste heb geen verstand van electronica of aansluitingen dus alles moet met stekker? wat kost me dat en welke kan ik gebruiken
grtz
Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.
ben zeker niet lui en wil er gerust wat tijd in steken alleen weet ik nog steeds niet welke lampen? ben van plan als ze lukken 5 op 1 m2 dus 1lamp 400watt??
of kan ik ook tl lampen hangen? en welke?? heb al erg veel gelezen maar er zijn zoveel meningen?? thanks grtz
even een bewerking
als ik spaarlampen gebruik zijn dat gewone degene die ik over al kan kopen
en is het moggelijk om met tl lampen en of spaarlampen een volledige kweek te doen??
alvast bedankt voor reacties
Houd het gewoon eenvoudig. Spaarlampen met een kleurtemperatuur van 27 (2700 Klevin) zijn geschikt voor de groei en de bloei. Als je een lamp in een fitting kunt draaien, een snoertje kunt vastzetten met een kroonsteentje en een stekker kunt aansluiten heb je genoeg technische bagage.
of kan ik ook tl lampen hangen? en welke?? heb al erg veel gelezen maar er zijn zoveel meningen??
en is het moggelijk om met tl lampen en of spaarlampen een volledige kweek te doen??
alvast bedankt voor reacties
Ja TL lampen kunnen gewoon ook voor volledige kweek.
Er zijn een aantal kleuren mogelijk , er is ook een mooi topic over afkomstig van bobo , waar ik persoonlijk veel aan heb gehad.
Hier het topic: http://jointjedraaien.nl/wietforum/threads/215
Ik heb kleurcode 96(5) - daglicht - zeer goed
En die doen het erg goed.
Combinaties ook mogelijk , het is ook een beetje zelf uitdokteren wat jij zelf het beste vindt.
Comment