Hallo, dit is mijn tweede post (vorige was Stagnatie kiemplantjes)
Nu groeien mijn plantjes dag na dag dat het zichtbaar is.(2de week boven grond)
Maar toen ik daarnat mijn folie met gaatjes in er even afdee om de grond te betasten op natheid zag ik ineen een hoop kleine beestjes die lichtjes wegsprongen en dan terug in de aarde verdwenen.
Er zijn er twee.
De eerste zijn kleiner dan 1mm en zijn wit, springen ook een klein beetje.
En de tweede zijn iets groter en zijn zwart.
Ik wil nu morgen iets gaan halen vor het bestrijden, maar ik weet niet waar ik mee te maken heb zodat ik juiste product kan kopen.
Ik heb al op forum gezocht in de info over beetsjes of vliegen maar de meeste waar over gesproken wordt zitten aan de wortels of op het blad, de mijne zitten in de grond te huppelen en woelen.
Ik heb nog niks gemerkt aan het blad van verkleuring of iets anders dus kan er niks meer over vertellen.
Dus kan iemand mij helpen zodat ik juiste product halen kan.
Grtzzzz
Nu groeien mijn plantjes dag na dag dat het zichtbaar is.(2de week boven grond)
Maar toen ik daarnat mijn folie met gaatjes in er even afdee om de grond te betasten op natheid zag ik ineen een hoop kleine beestjes die lichtjes wegsprongen en dan terug in de aarde verdwenen.
Er zijn er twee.
De eerste zijn kleiner dan 1mm en zijn wit, springen ook een klein beetje.
En de tweede zijn iets groter en zijn zwart.
Ik wil nu morgen iets gaan halen vor het bestrijden, maar ik weet niet waar ik mee te maken heb zodat ik juiste product kan kopen.
Ik heb al op forum gezocht in de info over beetsjes of vliegen maar de meeste waar over gesproken wordt zitten aan de wortels of op het blad, de mijne zitten in de grond te huppelen en woelen.
Ik heb nog niks gemerkt aan het blad van verkleuring of iets anders dus kan er niks meer over vertellen.
Dus kan iemand mij helpen zodat ik juiste product halen kan.
Grtzzzz
Comment