Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoge luchtvochtigheid

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hoge luchtvochtigheid

Korting op 420shop
    Hi people,
    ik wilde even weten hoe het zit met LV. ik had voorheen een handoek en een bakje water in me tent hangen.Maar daar kreeg ik maar een hele lage LV % van.
    Nu heb ik een mist maker gehaald bij een tuincentrum en dat werkt echt perfect alleen als me lamp aanstaan zit ik ongeveer op 50% LV maar als ze lamp uitstaan gaat het wel naar 90% LV.
    kan dat kwaad zon hoge LV of is dat juist goed.? of kan ik beter weer een handoek ophangen.?
    Alvast bedankt.!

Re: hoge luchtvochtigheid

Hey Grande,

Hangt een beetje af van het stadium waar je plantjes zich in bevinden.. tijdens de groei LV lekker hoog, bij het afbloeien LV naar beneden (denk aan toprot

Ik doe zelf een mistmakertje erbij tijdens de groei (LV 70%), bloei zonder (LV40%)

veel plezier
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

LV te hoog is niet goed, risico op meeldauw.
      genoeg ventilatie dan zou ik zeggen

groene groeten

Comment

oke nu krijg ik 2 verschillende antwoorden.!
        ze zijn nu nog in de groei fase en ik heb als het licht uit staat de mistmaker uitstaan en als het licht aangaat gaat de mist maker ook aan
        ik heb een klein ventilatortje in die hoek van me tent hangen en de afzuig op 100% staan en de flappen aan de zijkant van me tent staan open dus ik hoop dat ik hier genoeg ventilatie door krijg.!

Comment

Bij mij zit de luchtbevochtiger gewoon op een timer zodat hij uitgaat als de lamp uitspringt.

Grtjs,
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Bezig...
          X