Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik weet wel iets over kweken, alleen niet over lampen
Maar in principe moet je toch niet kijken naar het soort lamp, wel naar lichtspectrum en lumen. (en inderdaad voldoen halogeen etc dan niet buiten hpi)
Dus op basis van de feiten lijkt ze wel geschikt of niet ? Kan altyd proberen en kijken wat er gebeurt na een uurtje...
En die Ec Spot die vermeld word... Maakt het alleen maar ingewikkelder. Zeker na paar jointjes.
Bedankt alvast, kga het toch heel voorzichtig proberen als jij denkt dat het halopar is.
Edit: Ben al iemand tegengekomen die hier ook mee gaat proberen kweken, heb hem PM gestuurd mss heeft hij de verpakking nog.
Als ik de plaatjes zo zie, zijn het 'Halogene' lampen. Die kun je helaas niet gebruiken.
Wel geschikt zijn inderdaad TL, Spaarlamp, HPS, Inductie, LED, enz..
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. Ik zet het hier maar even zodat toekomstige leden het antwoord ook meteen weten.
Er zijn wel soortgelijke lampen met dezelfde vorm en ook de benaming PAR (=betekent spot) die wel geschikt zijn. Grtz Amnesia
Comment