Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lampen voor binnenkweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lampen voor binnenkweek

Korting op 420shop

Volgens het internet bezit deze lamp 5400 cd lumen, alleen is dit van het merk Radium.
    http://www.radium.de/e/produkte_over...1855,1856,8463

Op de 2e:

Massive 80W Flood

Comment

Re: Lampen voor binnenkweek

Als ik de plaatjes zo zie, zijn het 'Halogene' lampen. Die kun je helaas niet gebruiken.

Wel geschikt zijn inderdaad TL, Spaarlamp, HPS, Inductie, LED, enz..
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Ik weet wel iets over kweken, alleen niet over lampen
        Maar in principe moet je toch niet kijken naar het soort lamp, wel naar lichtspectrum en lumen. (en inderdaad voldoen halogeen etc dan niet buiten hpi)
        Dus op basis van de feiten lijkt ze wel geschikt of niet ? Kan altyd proberen en kijken wat er gebeurt na een uurtje...
        En die Ec Spot die vermeld word... Maakt het alleen maar ingewikkelder. Zeker na paar jointjes.
        Bedankt alvast, kga het toch heel voorzichtig proberen als jij denkt dat het halopar is.

Edit: Ben al iemand tegengekomen die hier ook mee gaat proberen kweken, heb hem PM gestuurd mss heeft hij de verpakking nog.
        Last edited by lamnesial; 5 April 2010, 23:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
          Als ik de plaatjes zo zie, zijn het 'Halogene' lampen. Die kun je helaas niet gebruiken.

Wel geschikt zijn inderdaad TL, Spaarlamp, HPS, Inductie, LED, enz..
          Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. Ik zet het hier maar even zodat toekomstige leden het antwoord ook meteen weten.
          Er zijn wel soortgelijke lampen met dezelfde vorm en ook de benaming PAR (=betekent spot) die wel geschikt zijn. Grtz Amnesia

Comment

succes met je kweek lamnesial laat evben weten of het werk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ama View Post
              succes met je kweek lamnesial laat evben weten of het werk
              Ik ga deze lampen niet gebruiken hoor. Ik ben 70% zeker dat het halogeen lampen zijn. Maar toch bedankt ama

Comment

Bezig...
              X