Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer

    Korting op 420shop
    de topic titel is mss wat misleidend het gaat hier over de eerste keer wiet kweken.

    sinds mijn maat alleen is gaan wonen en hij nog een kamertje over heeft dat hij nergens voor gebruikt , zouden we er graag wat planten kwijtgeraken nu heb ik daar toch nog een paar vragen bij nadat ik een paar keer het forum heb gelezen.
    het hok is 1 m breed 2.70 in de lengte & hoogte er hangt wel een boiler in
    wat ik hier al heb gelezen:
    zullen we de muren bedekken met alu folie
    600 watt lamp ?
    hoeveel planten zouden we kunnen kwijtgeraken ?
    waar kan ik best de zaadjes kopen ?
    2 pc ventilators ?
    is bemesting echt heel belangerijk voor de planten , zoja welke ?

    heb ik nog belangerijke dingen over het hoofd gezien ?

    Mvg

    #2
    Re: Eerste keer

    De muren kan je inderdaad met alu folie bedekken of met zwart-folie bekleden.
    Ik denk dat je beter 2 x 600 wat er in kunt hangen
    35 - 40 planten in 11 liter bakken of ongv. 20 in 18 literpotten
    Zaadjes kan je in een growshop of op internet kopen
    Bemesting is nodig voor de planten om te groeien

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer

      Ok thx nog een vraagje van de lampen op welke gegevens moeten we letten (welke zijn belangerijk) ?

      Comment


        #4
        Re: Eerste keer

        Hoi suc6 met je kamertje , Lekker 5 plantjes doen relaxt.

        Lampen Philips HPS sont of greenmaster zijn wel de meest gebruikte .

        De vsa zou ik philips nemen zijn goed en met philips bulp .

        Greetzz GG

        Comment


          #5
          Re: Eerste keer

          Heb je mss een idee van de prijzen van die lampen want het budget is niet enorm groot ?

          Comment


            #6
            Re: Eerste keer

            Even op markplaats kijken 2e hands of zo kan ook, zou de bulp wel nieuw kopen en die kost rond de 30 euro .


            Greetzz GG

            Comment


              #7
              Re: Eerste keer

              Oorspronkelijk geplaatst door Juanaa View Post
              de topic titel is mss wat misleidend het gaat hier over de eerste keer wiet kweken.

              sinds mijn maat alleen is gaan wonen en hij nog een kamertje over heeft dat hij nergens voor gebruikt , zouden we er graag wat planten kwijtgeraken nu heb ik daar toch nog een paar vragen bij nadat ik een paar keer het forum heb gelezen.
              het hok is 1 m breed 2.70 in de lengte & hoogte er hangt wel een boiler in
              wat ik hier al heb gelezen:
              zullen we de muren bedekken met alu folie Zeker doen om zo min mogenlijk licht kwijt te raken
              600 watt lamp ? ik zou zelfs 2x 600w neerhangen aangezien je 2.70 vierkante meter tot je beschikking hebt
              hoeveel planten zouden we kunnen kwijtgeraken ? hangt er vanaf hoe je je planten laat groeien of je ze topt etc...maar 10 planten moeten er zeker in passen
              waar kan ik best de zaadjes kopen ? by elke goede zaadbank kijk hiervoor bijvoorbeeld op dutch-headshop bobo seeds
              2 pc ventilators ? voor zoon grote room zou ik zeker wat sterkere ventilatoren halen clip ventilatoren zijn byv heel handig of kantoor ventilatoren en daarvan zou ik er minstens 2 halen.
              is bemesting echt heel belangerijk voor de planten , zoja welke ? iedereen heeft een voorkeur voor voeding ik zou voor plagron gaan

              heb ik nog belangerijke dingen over het hoofd gezien ? mechien moet je gaan denken over afzuiging +koolstof filter voor de stank

              Mvg
              Hey Juanaa
              Liever een gat in je broek dan een broek in je gat.

              Comment

              Bezig...
              X