Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft ervaring met van bloei terug naar groei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wie heeft ervaring met van bloei terug naar groei

Korting op 420shop
    Ik heb van mijn NLX die 2 weken in de bloei waren stekken gepakt en in pluggen gedaan in in een kweekbak met 90% lv en een temperatuur van 27 graden gedaan met een warmtemat eronder. Het duurde ruim 3 weken voor ik wortels zag maar wilde het gewoon eens proberen. Nu is mijn vraag we heeft er ook ervaring mee waar het ook gelukt is en groeide de planten weer tot volwaardige planten of niet?
    Deze vraag is vooral gericht naar ervaringsdeskundige in deze omdat ik mezelf ook wel ingelezen heb in google maar dat was meestal van horen zeggen of dat ze het ergens gelezen hadden.

Alvast bedankt

plantenbak..jpg
    Last edited by Nostra; 11 April 2010, 20:30.

Re: Wie heeft ervaring met van bloei terug naar groei

beste,bij mij is het wel al gelukt,aleen doet het er zeker een weekje langer over dan met een plant in de groei, ik gebruik nooit voorgroei altijd direct 12/12; als ik zie dat het vrouwtjes zijn laat ik ze gaan tot 1ste tot 2de week bloei; neem ik stekjes af max 2per plant, stekpoeder,zaaigrond en 18/24 onder spaarlampje na 3weken staat alles dan mooi recht en een goede wortelgroei; aleen nooit gefemi planten stekken anders krijg je tog zowizo nen herma; grtz man

Comment

Re: Wie heeft ervaring met van bloei terug naar groei

Heb het wel eens gedaan met zaadplanten, om de mannen te vinden moeten ze in de bloei tot de uiterlijke verschijnselen zichtbaar zijn.Daarna de vrouwen tot stekken gesneden en laten wortelen, kan wel zijn dat dit langer duurde dan anders maar niet dramatisch.Eind goed al goed.

Comment

Bezig...
      X