Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

no mercy supply seeds vrouwelijk??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    no mercy supply seeds vrouwelijk??

    Korting op 420shop
    hallo growers,

    heb een vraagje, ik heb me laten vertellen door iemand uit de winkel dat de zaden van de zaadbank "no mercy supply seeds" geen vrouwelijk zaad is...???

    Maar op de site van alien staat er bovenaan toch duidelijk op the XX - generation en verder in de eerste info over de zaadbank staat er ook nog ..... " After more than 30 years of growing, breeding and improving Cannabis, Cees is one of the few people worldwide who can reliably create female seed. "

    Dus nu vraag ik me toch wel af? volgens deze beschrijvingen gaat dit toch om vrouwlijk zaad o niet ?

    Hebben mensen met deze zaadbank ervaring of verdere info voor mij? ik zou nieuw kweekje willen starten en vond wel paar leuke soortjes hierbij staan

    Laat van je horen growers

    Grtn

    #2
    Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

    Niemand die me hier even bij kan helpen ???

    Grtn

    Comment


      #3
      Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

      Ja ik heb het niet getest maar cees is oke dus lijkt me vreemd als dat niet oke is .

      Suc6

      Als je dat dan wil weten stuur hem lekker een mailtje .

      Greetzz GG

      Comment


        #4
        Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

        Hallo,

        Ik las op deze http://www.nomercy.nl/fr/content/interview/grow01.htm site dat de zaden 100 procent vrouwelijk zouden zijn. Ik weet totaal niet of dat waar is en of dat zelfs mogelijk is, maar ze zeggen in dit artikel toch dit:

        We went to visit Cees of `No Mercy Supply`, who succeeded in producing 100% female seeds.

        en dit:

        Grow!:Cees: “XX means absolutely, totaly female.”

        Ik hoop dat wat ze zeggen waar is want ze zijn niet eens duur en ze hebben mooie soortjes.

        Grtjs,
        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

        Comment


          #5
          Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

          No Mercy heeft erg goed zaad.

          double_fun_op_hy&#10.jpg

          Mr XX is een bijnaam van Cees aka SpeesCees.
          http://www.nomercysupply.nl/nomercy/nl/node/34

          NoMercy over vrouwelijk zaad:


          Mij is niet bekend dat NoMercy vrouwelijk zaad verkoopt.

          Gr
          Buizerd

          Comment


            #6
            Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

            indeed NoMercy heeft geen vrouwelijk zaad meer,omdat er volgenst cees teveel meegekloot werd en dat hij daar niet aan mee werkt,moet erwel bijzeggen dat hij mij dat een jaar of 4 misschien 6 geleden een keer verteld heeft,dus ben niet op de hoogte of hij zich er opnieuw meebezig is of gaat houden.
            Last edited by Urban; 10 September 2013, 13:42.

            Comment


              #7
              Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

              Het artikel van Grow-magazine waarvan ik een link gaf waarin Cees beweert dat XX honderd procent vrouwelijk betekent dateert uit het jaar 2000. Cees zal in de tussentijd van gedacht veranderd zijn veronderstel ik.
              Last edited by pedro; 14 April 2010, 20:01.
              The more I see, the less I know, the more I like to let it go

              Comment


                #8
                Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

                heb onlangs een mail gestuurd naar no mercy met die vraag. en ze verkopen geen vrouwlijk zaad.

                Comment


                  #9
                  Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

                  Hey growers, bedankt voor al jullie info !! jammer want stonden inderdaad wel leuke soortjes bij, zoals de santa maria, etc. dan maar bij sweet eeds blijven denk ik want met andere zaadbanken heb ik niet zoveel ervaring en van sweed seeds ben ik tevreden. en heb soortjes nodig die meer indica zijn dan sativa. ben ook tevreden van x-line female seeds maar daar zijn meeste soortjes naar de sativa kant op. soortjes die mij aanstaan toch . dus waarschijnlijk voor de moham ram en creamm caramel gaan denk ik. moesten jullie ervaring en tevredenheid hebben over andere zaadbanken laat me dan gerust weten mss ik wel andere soortjes vind dan die me wel aanstaan ook

                  growers en alien bedankt voor jullie info nu kan ik verder met mijn zoektocht

                  grtn

                  Comment


                    #10
                    Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

                    Lekker regulier zaad nemen kan je nog een mooi moedertje aan overhouden .

                    Je eigen stekjes is lekker.

                    Greetzz GG

                    Comment


                      #11
                      Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

                      Yep wat amnees zegt!

                      Kun je toch via alien goed NM-zaad kopen..

                      Gr
                      Buizerd

                      Comment


                        #12
                        Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

                        No mercy heeft wel erg goede Santa.
                        Maar is regulier.

                        Comment


                          #13
                          Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

                          yep had ik naar zitte kijken om te kopen maar ja, maar werk liest met vrouwelijk zaad, is handiger vind ik dan moet ik niet zitten knoien met mannetjes en vrouwtjes die samen staan en de kans hebben elkaar te gaan bestuiven moest ik het niet gezien hebben of te laat... en wil 12 planten zetten in 11l potten, dus als ik dan met regular zaad begin mag ik er toch al hoopje zetten om 12 vrowutjes over te houden...niet ????

                          grtzzz

                          Comment


                            #14
                            Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

                            Wil je buiten kweken of binnen?

                            De santa maria is erg lekker om te roken en fijn om te kweken. Mooie toppen, weinig knipwerk en laat zich goed stekken.

                            Koop een zakje zaad en plant er 5, neem na een week of 4 van elke plant een stek en bloei deze af. Dan weet je welke planten man en vrouw zijn.
                            Van de beste moeder snij je dan 12 stekjes.

                            Van een mooi mannetje tap je stuifmeel af zodat je wat reserve zaad kan maken.

                            grtz
                            B.

                            Comment


                              #15
                              Re: no mercy supply seeds vrouwelijk??

                              is een leuk idee buizerd en thanks voor uw hulp

                              maar... iuk heb de plek niet om mijn stekken te laten afbloeien en mijn moeders te laten verder groeien...daarmee die mogelijkheid er voor mij dan niet in zit denk ik... jammer want o komt het wel weer goedkoper uit

                              grtzzz

                              Comment

                              Bezig...
                              X