Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanbevolen ec waarde van powerplant (duch passion)en sweet afgani delici

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aanbevolen ec waarde van powerplant (duch passion)en sweet afgani delici

    Korting op 420shop
    HALLO, KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAT DE AANBEVOLEN EC WAARDE IS VAN POWERPLANT
    (DUTCH PASSION) EN VAN SWEET AFGANI DELICIOUS (SWEET SEEDS)?
    WANT IK HEB ME LATEN VERTELLEN DAT EC WAARDE HEEL BELANGRIJK IS VOOR EEN GOEDE SMAAK

    grtz cornhollio

    #2
    Re: Aanbevolen ec waarde van powerplant (duch passion)en sweet afgani deli

    PPtje mmmmmm begin met 1.0 ec en bouw het op tot 1.7.

    Let wel op op wat voor aarde je sta he als je op een allmix sta dan voed je pas na een week of 3 a 4 .

    Als je op een lightmix sta dan voed je na 1 a 2 weken .

    Meten is weten.

    Greetzz GG

    Comment


      #3
      Re: Aanbevolen ec waarde van powerplant (duch passion)en sweet afgani deli

      ze staan nu nog in kleine potjes ,kdenk dat ik om zo een batmix ga gaan als ik ze ga verpotten .
      kdenk dat je de eerste 5 WEKEN geen voeding mag geven .maar kan je dan al na week 3 canna flores en boost geven of best niet ?

      Comment


        #4
        Re: Aanbevolen ec waarde van powerplant (duch passion)en sweet afgani deli

        EHH Bat mix is volgens mijn rond de 2,3 ec ik denk dat je na een week of 3 op badmix een beetje canna flores kan geven met een ec van 1,0 .

        Volgens mijn moet de boost pas in week 5 of 6 moet je even op je schema loeren .

        Greetzz GG

        Comment


          #5
          Re: Aanbevolen ec waarde van powerplant (duch passion)en sweet afgani deli

          ok thanks ,tis de eerste keer dat ik dames in een hok plaats nog nooit een plantje binnen gekweekt ;buiten heb ik wel al paar jaar ervaring maar is iets totaal anders he.
          tis een beetje zoeken maar we komen er wel .als ik een beetje verder ben zal ik er wel es een paar foto's bijplaatsen .
          grtz

          Comment


            #6
            Re: Aanbevolen ec waarde van powerplant (duch passion)en sweet afgani deli

            Op grond moet ge u da allemaal niet aantrekken dien EC, als je op iets wil letten let dan op je klimaat, ph en je planten

            Vanaf je ziet dat je planten beginnen verbleken (roepen om voeding) start je met voeding bijgeven 1/3 van de aangewezen dosis en dan bouw je telkens op tot je op het maximum van je schema zit Niet moeilijker maken dan nodig, als beginner binnen en zeker niet als je op een bat-mix wil werken.

            De makkelijkste manier is potten van +10L gebruiken, bat-mix en bio voeding van canna/plagron/advanced/... te kopen, enkel een goeie bloeivoeding en vanaf derde week bloei beginnen bij voederen. Niets aan trekken van ph en ec en dit komt zekers in orde.
            Die cannaboost moet je van int begin tot einde van de bloei doorgeven(vind ik een onnodig duur productje, die pk13/14 werkt veel beter maja kies je zelf voor)

            Greetz,
            SF
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #7
              Re: Aanbevolen ec waarde van powerplant (duch passion)en sweet afgani deli

              zou je andere grond aanbevelen ?is batmix dan niet goed ?zou je je grond zelf maken?
              grtz en bedankt al vast

              Comment

              Bezig...
              X