Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

schakel kast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    schakel kast

    Korting op 420shop
    hallo,

    Ik had een vraagje over de schakelkast. is dit nou echt een must?
    Want ik heb ook gewoon een meter kast. en als ik an gewoon na ga hoeveel ampere ik op ene bepaalde groep heb staan en hoeveel ik over heb aan ampere op die groep zouw ik het gewoon op die groep kunnen aansluiten... keuken gebruikt meestal veel hoorde ik dus dat is neit handig? toch?

    thanks

    #2
    Re: schakel kast

    hallo,

    iedereen heeft een meterkast (hoop ik toch). Met een schakelkast bedoeld men een klein plastiek bakje met een relais er in en een timer er vanboven in verwerkt (bijvoorbeeld een Davin dv 12 voor 1 of 2 lampen). Je hebt niet per se een relais-schakelkastje nodig (maar wel heel handig), maar het is wel heeeeel verstandig om een relais tussen je VSA en je timer te steken, anders durft zo'n timer wel eens kapot springen door de hoge opstartpiek van je VSA en dan gaat je lamp niet aan.

    Grtjs,
    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

    Comment


      #3
      Re: schakel kast

      Heb er zelf eentje van ELF zit ook een thermostaat aan met een lang snoer. Als de thermostaat op bijv 45 graden zet schakelt de hele boel uit en niet meer automatisch aan.Zeer handig als je cooltubes hebt en er valt een fan uit.Bovendien als de spanning wegvalt dan schakelt de kast uit en niet meer automatisch aan er handig als de spanning nog wel eens wegvalt.Als de kort erop weer terug komt is de boel namelijk nog niet afgekoeld. ( gewone VSA's)Om de boel weer te starten moet je eerst op een knopje drukken

      Comment


        #4
        Re: schakel kast

        Soory maar wat is een vsa?, toch niet het vsa bewijs voor veilig werken neem ik aan>

        Comment


          #5
          Re: schakel kast

          Voor Schakel Apparaat.
          Dat is dat ding waar je je lamp op aansluit.

          GRTZ.

          Comment


            #6
            Re: schakel kast

            hahahah sorry zit net een ander gedeelte te lezen waarin het duidelijk werd, wat een vsa is,
            dat is dus waar je de stroom kabels van je lamp op aansluit. stom van me, moet ff wennen aan de afkortingen.

            Comment


              #7
              Re: schakel kast

              Ja Robba

              ik kwam er net achter maar bedankt

              Comment

              Bezig...
              X