Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Temperatuur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oke super bedankt! Ik rij vanmiddag even naar de Hornbach kijken of die dat hebben! Jullie horen nog van me!

Oh sorry, nog een vraagje.. Om mijn vat water warm te houden.. Zou een circulatie pompje dat ook kunnen? of blijft het dan nogsteeds koud en moet ik spiralen kopen?
    En die digitale meter, moet ik die aan de muur hangen? of zit er iets bij wat ik tussen de toppen kan hangen? want aan de muur heb denk ik niet zoveel zin.
    Greets

Ik heb ze binnen! heb een vijfer meter gehaald, die je in het water stopt en dan kun je zien hoeveel graden het is.
    En een min/max meter met een draad van 2 meter.. koste bij elkaar 20 euro.
    Ik laat jullie weten wat de gradens zijn als ik het erin heb gehangen!

Greeeets
    Last edited by monty; 15 April 2010, 15:57. Reden: driedubbelpost

Comment

Re: Temperatuur

Je zal nu door die kleine investering veel beter zicht hebben op je klimaat, ben benieuwd naar die temperaturen van je.

Veel succes met je nieuwe speelgoed, grtjs,
      The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost View Post
        Oke super bedankt! Ik rij vanmiddag even naar de Hornbach kijken of die dat hebben! Jullie horen nog van me!

Oh sorry, nog een vraagje.. Om mijn vat water warm te houden.. Zou een circulatie pompje dat ook kunnen? of blijft het dan nogsteeds koud en moet ik spiralen kopen?
        En die digitale meter, moet ik die aan de muur hangen? of zit er iets bij wat ik tussen de toppen kan hangen? want aan de muur heb denk ik niet zoveel zin.
        Greets

Ik heb ze binnen! heb een vijfer meter gehaald, die je in het water stopt en dan kun je zien hoeveel graden het is.
        En een min/max meter met een draad van 2 meter.. koste bij elkaar 20 euro.
        Ik laat jullie weten wat de gradens zijn als ik het erin heb gehangen!

Greeeets
        Nee circulatiepomp is er alleen voor dat het water inbeweging blijft dus zeker een spiraal.

Hoe is het trouwens afgelopen met je fan controler?
        Temp al beter onder controle?

Comment

Beste,

Voor buitenkweek heb ik (bij de boerenbond gelezen, hehehe...) dat men goed kan isoleren met noppenfolie (verpakking met luchtbelletjes, grote luchtbullen). Is al goes voor een paar graadjes...

Peace!

Comment

Topic van 3 jaar oud!

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bezig...
            X