Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner vragen over AMS (greenhouse)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginner vragen over AMS (greenhouse)

Korting op 420shop
    Nouw zag ik pas net dat er er hele gemakkelijke auto-flower plantjes zijn. Maar ik heb net de ams gefeminizeerd gekocht (http://www.onlinesmartshop.nl/greenh...rd-p-1520.html)
    omdat dat de goedkooste vrouwelijke zaden was die er bij zat.

Ik heb al eens eerder wat gekweekt, maar het kwam niet tot een oogst omdat er allemaal gaatjes in de bladen kwamen en er hele kleine zwarte beesjes op zaten.

Ik had een aantal vragen over de strain. Het zegt
    THC: 15%
    CBD: 1.1%
    CBN: 0.7%
    wat houd de CBD en de CBN in, kon ik nergens vinden.

ik wilde binnen kweken, maar ik heb heb niet egt ruimte voor lampen enal. Is het ook mogelijk om binnen te kweken zonder lampen en dat de plant gaat bloeien zodak kan oogsten (begrijp wel dat als dat kan er veel minder van af te halen valt).

Ik was van plan om een kweek verslag bij te houden over.

alvast bedankt voor de help =D

http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...666-CBD-en-CBN

Comment

Re: Beginner vragen over AMS (greenhouse)

thanks, ik had nog een vraag mbt tot lampen en dan denk k dat k genoeg heb om aan de slag te kunnen, kon nergens vinden wat de ideale situatie is omdat met hps lampe beetje bang ben voor brandeviligheid

ik wil de ams gaan dwarven in een computerkast (van ongveer 1 meter hoog). welke lamp kan ik het beste nemen, want k ben bang dat er al snel niet meer voldaan wordt om genoeg afstand tot de plant te houden. Zat te denken aan de Philips SON-T PIA plus 400 watt.
      Met dwarven heb je tog gelijk al een bloeilamp nodig?

Wat ik wilde doen, was ongeveer als in dit filmpje (en dan dwarven), wat is de beste lamp ivm brandveiligheid // opbrengst

http://www.youtube.com/watch?v=47Hao6y1AVM&feature=related

Comment

Dag Corkje,
        leuk idee heb je daar .

Even over je 'hokgrootte'. 1m hoog kan met een 400w maar je moet toch rekenen dat je al snel minstens 30cm van je plant af moet zitten met je lamp. Dan heb je nog een spotten van misschien een 20tal centimeter hoog. Dus heb je een half metertje wat best kan lukken met autoflowers maar het is toch altijd uitkijken. Een bedenking hierbij is de breedte van je kast? Het zou absoluut overkill zijn om een 400w in een kast te hangen zoals in het filmpje. 250w lijkt me al op het randje, maar 400 gaat er zeker over. Dat kan je ook nooit trekken met die fans. De lampsoort die je opnoemt zit wel goed trouwens. Over de hoogte: je kan altijd knakken als ze wat te hoog komen, zoek eens wat op over 'scroggen', misschien is dat iets voor jou

Iets in de aard van 150w lijkt me het beste. Of onder TL maar daar ben ik persoonlijk niet voor... Lampen heb je wel nodig, hoe dan ook... Dewelke beslis je zelf in . De bekleding van je hok zou ik niet met die folie doen zoals in het filmpje maar met speciale folie, krijg je niet zo'n hotspots . Allemaal verkrijgbaar bij de plaatselijke growshop.

Brandveiligheid hangt echt van jezelf af, je moet het gewoon keurig doen met een aantal veiligheiden op het circuit. Ook nooit water bij elektriciteit maar dat hoef ik je niet te vertellen.

Mochten er nog vragen zijn, shoot!

Greetzzz

Jona

Comment

dat je lampen nodig hebt is niet compleet waar
          ik heb een vriend en die zet zn plantjes gwn achter de raam
          en geeft zelfs ver geen voeding en zijn plantjes bloeien ook af wel me een zeer lage opbrengst
          maar het lukt wel degelijk

grtz,
          smokey_72
          My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Comment

Ja, maar je post wel bij 'binnenkweken', waar 99% van de keren lampen gebruikt worden. Je glas filtert namelijk een flink deel van je licht. Ook het feit dat er nu nog niet zoveel zon is, behalve dit weekend dan . Dus nu worden er meestal nog lampen gebruikt, over enkele weken kan je de lampen weghalen en de zon haar werk laten doen . Als je dezelfde vraag in de winter had gesteld dan zou je sowieso een lamp moeten hebben, maar je opmerking is terecht . Maar dan ben ik wel heel benieuwd hoeveel je vriend er afhaalt, zal naar mijn mening bijna niet de moeite zijn

Greetzzz

Jona

Comment

Bezig...
            X