Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer problemen met energierekening?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer problemen met energierekening?

    Korting op 420shop
    Ik wil graag weten binnen welke grenzen je kunt kweken als je je stroom betaalt.

    * een gemiddeld huishouden gebruikt 3500 KWh. Een kweektentje met lamp van 600W gedurende enkele kweken zit ook in die richting (het werkelijke wattage ligt ietsje hoger dan 600W). Dus met een enkel lampje zit je op jaarbasis op een verdubbeling van je verbruik. Twee lampjes en je zit rond de 10000 KWh. Wanneer gaat dit in de kijkers lopen?

    * hoe detecteert de energieboer een kwekerij? Gaat dit continu of pas nadat de meterstand is afgelezen? Kan men tussentijds merken dat het verbruik hoog is? Hoe gevoelig is de warmtemeting buitenshuis?

    * Stel dat je een garagebox huurt of zoiets. Je stroomverbruik zal aanzienlijk hoger liggen dan normaal. Hoe lang duurt het voordat het verbruik opvalt?

    #2
    Re: wanneer problemen met energierekening?

    De meeste kwekers hier ziten met een andere insteek in het kweekvak vrees ik..

    Comment


      #3
      Re: wanneer problemen met energierekening?

      Leg eens uit gijs, volgens mijn gebruiken we allemaal stroom ik vind de vraag niet zo vreemd hoor .

      Greetzz GG

      Comment


        #4
        Re: wanneer problemen met energierekening?

        Mwa , ik krijg hier toch altijd de indruk dat zodra er hier gesproken word over kweken op grotere schaal het al vrij snel ophoud..

        Comment


          #5
          Re: wanneer problemen met energierekening?

          Kan niet echt een antwoord geven op je vragen maar denk zolang het factuur correct en op tijd betaald wordt dat ze niet gaan springen om jou aan te geven als potentiele kweker.

          Comment


            #6
            Re: wanneer problemen met energierekening?

            Volgens mijn staat er niet bij wat hij wil draaien, hij vraagt waarneer valt het op en hoe controleren ze dat.

            Wat is groot gijs en wat is klein voor iedereen anders denk ik.

            Neem lekker 5 plantjes en hang er wat boven en betaal je stroom .

            Waarneer het opvalt tja na een lampje of 3 denk ik .

            maar dat weet ik ook niet allemaal zeker hoor ik hou me daar niet zo mee bezig .

            Greetzz GG

            Comment


              #7
              Re: wanneer problemen met energierekening?

              altijd een ding onthouden:

              Zolang zij meer geld verdienen aan jou dan aan de staat waarom zouden ze u doorgeven??? Maar als je stroom steelt en ze merken een onregelmatig verbruik .......

              Greetz,
              SF
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                #8
                Re: wanneer problemen met energierekening?

                Maargoed om mijn mening maar even te geven..

                Zolang jij netjes je rekening betaald , is er niks aan de hand
                Heb een broer in de electro wereld en die zegt hetzelfde.
                Zolang je betaald , niks aan de hand , ga je stroom stelen dan gaan ze dat uiteindelijk missen en dan maak je slapende honden wakker.
                Vanaf een lamp of 4 moet je wel gaan uitkijken , omdat dat schijnbaar nog wel kan opvallen waneer die alle 4 tegelijk aangaan , maar dat heb ik ook maar van horen zeggen

                Ken zat mensen die kweken , van 1 tot 4 lampen en al jaren lang , gewoon betaald en niks aan het handje ( maar het kan al vrij snel veel geld kosten , dus denk goed na.. )

                Comment


                  #9
                  Re: wanneer problemen met energierekening?

                  Wat dacht je van vervuiling van het net met de vsa zonder sperfilter .


                  maar ik ben het eens met betaal en niet te mal doen .

                  Greetzz GG

                  Comment

                  Bezig...
                  X