Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Journaliste zoekt huiselijke wietkweker

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Journaliste zoekt huiselijke wietkweker

Korting op 420shop
    "De tijd dat tante Annie wiet kweekte op haar zolderkamer om haar AOW'tje aan te vullen is voorbij, de hennephandel is alleen nog maar voorbehouden aan de grote jongens," zei Max Daniel van de task force drugsbestrijding onlangs in de media. Klopt dat? Is het uit met de kneuterigheid van thuistelen en eens per kwartaal wietknippen op zaterdag?

Voor het Volkskrant magazine ben ik op zoek naar een thuisteler die je buurman/-vrouw zou kunnen zijn. Gewoon huis, gewone baan of uitkering, geen criminele sfeer. Tussen de twintig en vijfenveertig jaar. Anonimiteit is natuurlijk gegarandeerd. Het gaat om je ervaring als wietkweker, niet om jou als persoon. Ik laat de tekst vooraf inzien, zodat je zelf kunt meekijken welke details anders verwoord moeten worden.

Wil je meewerken? Schrijf snel een mail naar: journalistezoekt@gmail.com. Mijn deadline is 7 mei 2010.
    Last edited by journalistezoekt; 20 April 2010, 19:28.

Re: Journaliste zoekt huiselijke wietkweker

Volgens mij ga je hier niemand vinden die zo maar zen verhalen blootlegt. Is ook niets waar "hier" voor moet geadverteerd worden.

MvG Izzz

Comment

Ik heb een private mail naar je gestuurd met de volgende inhoud (voor het geval je je PM niet opgevallen is):

Naast hennepkweek (THC) door mensen zijn veel van ons ' veredelaars' van zaad.

Het is (een uit de hand gelopen) hobby om rassen te selecteren op specifieke kenmerken en daar opnieuw zaad uit te halen.

De wetgeving zou hiervoor versoepeld moeten worden (!) omdat je voor het veredelen van rassen meerdere zaden moet laten opgroeien teneinde een selectie te kunnen maken en ook voor dit doeleinde stekken te mogen maken.
      Helaas is het maken van stekken verboden in ons land, maar voor het veredelen is het echter noodzakelijk een aantal stekken te trekken om zo, achteraf (het eindresultaat, wanneer de plant uitgebloeid is, en dus dood is), van de juiste stek opnieuw zaad te kunnen maken.

Ik vindt het onjuist in de Wet dat een veredelaar net zo hard aangepakt wordt als een 'brood kweker' zowel strafrechtelijk als door de belastingdienst want de wetgeving telt 'gewoon' het aantal plantjes dat je heb, zelfs de dode en mannelijke planten waarbij mannelijke planten niet eens psycho active stoffen kunnen maken.

Comment

Ach ik heb dat wel gedaan toevallig voor de volkskrant ja , ik heb toen de kant van de medische kweker laten zien en vond dat geen verkeerde zaak .

veel geluk met je zoektocht .

Greetzz GG

Comment

Ja lijkt me ook een nice initiatief zo toon je es de andere kant van een grower, we zijn niet allen criminelen zoals de overheid de bevolking wil laten geloven

En als je het een beetje handig aanpakt, zijn er wel manieren genoeg om contact te onderhouden en toch de privacy te behouden.
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Ik wil er nog aan toevoegen dat veredelaars veel kennis bezitten met eventueel in het bezit van duurdere 'spullen' teneinde onze hobby beter uit te kunnen voeren. Justitie echter zal vanwege onze ' professionaliteit' het bij de Rechter door de 'strot' willen duwen dat wij vanwege de in beslag genomen apparatuur en plantjes de echte criminelen zijn :/

Comment

jeutje man wat kan jij schreeuwen
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Dit lijkt mij ook geen slecht idee. Denk dat er veel mensen zijn die niet inzien dat er ook aan hobby kweken gedaan wordt.

Hier wil ik het resultaat wel van zien!

Comment

Ach ja als je breeder ben mag je volgens mijn gewoon zaad kweken doen of zie ik dat verkeerd .

Greetzz GG

Comment

Dat zie je verkeerd , wel ja..., je mag gewoon zaad kweken maar je mag officieel geen planten bezitten.

En zaad kweken is nog eens iets anders dan veredelen, voor veredelen heb je veel meer planten nodig dan de gedoogde 5 planten (met eventueel een politie sepot)

-Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub. Grtz-
                    Last edited by westport; 26 April 2010, 14:41.

Comment

oke duidelijk ja net zo krom als de rest dus .

Greetzz GG

Comment

Ik wil best meewerken, alleen dat emailadres werkt niet

Comment

Viel me ook op ja.
                          Vind het overigens ook wel een beetje apart ,een volkskrant medewerker met een gmail account vandaar dat ik eens wilde mailen..

Comment

Denk dat ze een typ fout heeft gemaakt, het e-mail adres dat ze opgeeft is: journalistiezoekt@gmail.com, haar gebruikersnaam is echter journalistezoekt dus denk dat het e-mail moet zijn:

journalistezoekt@gmail.com

Comment

Mja, daar zeg je wat Gijs, maar misschien is het om onze annonimiteit te waarborgen ofzo.....
                              Ik roep maar wat

Comment

Bezig...
                              X