denk je dat ik al kan gaan toppen want ik wil zoveel mogelijk gr hebben
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
toppen
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: toppen
denk vijf of zes maar ben niet zeker als je foto van de zijkant post zie je het beter
in die kruin boven zitten er 2 drie eronder en dan zie ik nog een klein blaadje eronder en das er ook nog een.
grtza friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne
Comment
-
Hoe meer je de plant het naar haar zin maakt, des te hoger de opbrengst. Is echt moeilijk in te schatten hoeveel je er precies vanaf gaat halen. Soort plant ( is nog niet helemaal duidelijk) , verzorging en liefde van haar baasje , grond, licht, ... dragen allemaal hun steentje bij.
En van schatten hou ik niet zo, 9 op de 10 keer kom je bedrogen uit met je schatting. Ik denk altijd liever, het geen geoogst word is een gezellig eigen rokertje. En je weet wat je rookt, vind ik het belangerijkste .
Grtz
Comment
-
ja precies
kijk ik heb van die vrienden van jaaaa spaarlamp **** echte troep neem gewoon een systeem
je krijgt er maar hooguit 1 grammetje uit
dus ik wiol mezelf kunnen bewijzen dat dat niet zo is en dat ik er bijvoorbeeld 15 gram er uit moet kunnen halen dat zeker ook te doen is dan gaan ze zien dat het ook met TL en spaarlampen kan
Comment
Comment