Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringende vraag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dringende vraag

    Korting op 420shop
    Ok hier komt ie , Door omstandigheden & onverwachts bezoek ( NIET van de poitie ) Mochten sommigen onder jullie al zo ver denken . . Heb ik mijn 6 plantjes , 5 Pure Ak , en 1 bubblegum aan de grootte van 30cm , voor een volledige dag in het donker moeten plaatsen . Nu schieten die al in bloei, Maar ze zijn nog maar 30cm ... . Wordt mijn oogst aanzienlijk vermindert ?? Ze stonden onder een 250watter , maar heb er nu onmiddelijk een 400watter boven gehangen . Zouden ze nog veel groeien denken jullie ?? Graag raad van iemand met veel ervaring .. ?
    Dank bij voorbaat .
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

    #2
    Re: Dringende vraag

    Je hebt ze maar 1 dag in donker gezet? Zoja dan kan je ze weer in groei zetten als je dat wenst.
    Ik schat dat ze nog zouden verdubbelen als je ze nu in bloei zet.
    Als je ze in groei had dan is het bijna onmogelijk dat ze door 1 dagje in het donker in de bloei geschoten zijn (zou je ook nog niet kunnen zien direct eigenlijk). Zelfs planten die net in bloei zijn kan je weer in groei zetten maar dat zal stresserend zijn voor de planten, das duidelijk...

    Comment


      #3
      Re: Dringende vraag

      Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
      Je hebt ze maar 1 dag in donker gezet? Zoja dan kan je ze weer in groei zetten als je dat wenst.
      Ik schat dat ze nog zouden verdubbelen als je ze nu in bloei zet.
      Als je ze in groei had dan is het bijna onmogelijk dat ze door 1 dagje in het donker in de bloei geschoten zijn (zou je ook nog niet kunnen zien direct eigenlijk). Zelfs planten die net in bloei zijn kan je weer in groei zetten maar dat zal stresserend zijn voor de planten, das duidelijk...
      ja ik vond dit idd ook raar dat ze direct in bloei schoten , maarja kheb al zitten denken van ze gewoon hun gang te laten doen ... 60cm voor een Pure Ak Is op zich dan toch nog niet slecht denk ik ... Ofwel ?
      Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

      Comment


        #4
        Re: Dringende vraag

        Na 24 uur duisternis zit de bloei er al flink in?
        Ik geloof er weinig van.

        Los daarvan kun je de knop terugzetten naar 18/6 of je kunt doorgaan met bloeien.
        Afhankelijk van je oppervlakte ook.

        6 plantjes op 50*50 cm, in de bloei laten. Op 80*80 cm zou ik ze nog even doorgroeien, etc etc

        Succes
        Buizerd

        Comment


          #5
          Re: Dringende vraag




          Greetzz GG

          Comment


            #6
            Re: Dringende vraag

            Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd View Post
            Na 24 uur duisternis zit de bloei er al flink in?
            Ik geloof er weinig van.

            Los daarvan kun je de knop terugzetten naar 18/6 of je kunt doorgaan met bloeien.
            Afhankelijk van je oppervlakte ook.

            6 plantjes op 50*50 cm, in de bloei laten. Op 80*80 cm zou ik ze nog even doorgroeien, etc etc

            Succes
            Buizerd
            Ja de bloei zit er natuurlijk niet serieus in , maar het begin is duidelijk zichtbaar. Wat ik ( ik val in herhaling ) zelf heeel raar vind. Maarja idd , ik w8 nog . ik laat de lamp weer langer aanliggen . En zal doen zoals jij zegt op 50cm bloeien die handel .. Thx
            Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

            Comment

            Bezig...
            X