Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bij Lumatec flikkeren de lampen vaak (hoewel veel mensen denken dat het de Rolls is van de VSA's). Zelfs met de voorgeschreven Sylviana-lamp hebben veel mensen problemen. Persoonlijk ga ik ook de BAL aanschaffen, die kan je al kopen voor een dikke honderd euro en ik heb er nog nooit klachten over gehoord.
The more I see, the less I know, the more I like to let it go
Heb er zelf zo een en ik vind hem zeker een heel mooi licht verspreiden. Ik heb ook de vergelijking gezien met een gewone balast en je kan zo het verschil zien. Zou niet weten wat er mis aan is. Ook als hij aangaat vind ik het heel vlot gaan.
ha nu de termometer lager is gaat de temp omhoog, 26,7 mmmm moet het nu goed in de gaten houden en wat zag ik tot de grote schrik van me leven
sommige kleintjes worden geel miss te veel water en gister voor het eerst wortelsumilator mee gegeven heb zo,n 45 liter water versrpeid over de jonksters
is dat te veel?
oke dat is idd een oplossing zal weer centjes moeten verzamelen, want ik heb er dus drie nodig. damnnn dit jaar maar geen vakantie.
wat een inverstering
En ja ik ben er van overtuigt dat je geluk moet hebben met je lumatek , maar willen we dat of wil je een betrouwbare evsa waar je gewoon de lamp die je wil in kan draaien zonder dat ze uit elkaar klappen want ook dat doen ze .
Comment