Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik zou graag wiet gaan kweken maar weet niet goed hoe.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

ik zou graag wiet gaan kweken maar weet niet goed hoe.

Korting op 420shop
    hallo,

ik zou graag zelf eens wiet kweken, maar ik weet niet goed hoe en waar. en wat je allemaal nodig hebt. ik heb al op verschillende site's gekeken maar het lijkt zo ingewikkelt.

dus als er iemand is die mij een beetje zou kunnen helpen.
    alvast bedankt.

Re: ik zou graag wiet gaan kweken maar weet niet goed hoe.

Je hebt minstens nodig: een lamp, afzuiging, een koolstoffilter, een VSA, een tent of hok, potten, goeie grond, stekaarde en zaden of stekken nodig. Voor de rest veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lezen op dit forum, niemand kan voor jou uitmaken wat je precies moet kopen want dat hangt van je ruimte, budget en persoonlijke voorkeuren af. Veel succes ermee.

Grtjs,
    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Ik zou zeggen loop een growshop binnen en bestel een complete tent , het enige wat ik dan zou aanpassen is een EVSA nemen en geen vsa , en dat invbm de veiligheid.

Greetzz GG

Comment

lezen lezen en nog eens lezen...

Lees enkele topics af en de methode die je bevalt kijk je af en zoek je alles over op, start dan een topic en stel dan gerichte vragen waar een antwoord kan op gegeven worden, want de vraag die je stelt vihd je elk kweekverslag terug als je beetje rondkijkt...

Greetz,
        SF
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Ik zal je globaal mijn eerste kweek proberen over te brengen.
          Ik heb een hele tijd geen wiet meer gerookt en heb inmiddels kids rondlopen dus het jonge experimenterende leventje leek voorbij.
          Ik zeg leek want ik las ineens iets over wietkweken en dacht bij mijzelf waarom niet.
          Van het een kwam het ander, roken deed ik niet meer maar er waren immers meerdere mogelijkheden (vaporiser).
          Na de eerste keer lekker samen met vrouwlief stoned op de bank gezeten te hebben (tjemig wat was ik stoned, ik kon zelfs goede tijden slechte tijden niet meer volgen)
          Zo heb ik een 5 tal white widow zaadjes besteld online en heb deze ontkiemt.
          Zo gezegd zo gedaan ik heb de kleine plantjes in de tuin gezet en heb voordat ik ze naar een grote pot ging zetten even bij de growshop een aantal zakken bemeste aarde gehaald.
          In de tussentijd heb ik heel veel berichten zitten doornemen over hoe andere het deden maar vooral de topics waarbij het verkeerd ging en hulp nodig was die trokken mijn aandacht.
          Ik raad je dan ook aan om zoveel mogelijk van die topics door te nemen, je leert heel snel waar je op moet letten bij je plantjes en kan zo als beginner veel dingen voorkomen.
          Als je denkt dat bepaalde dingen nodig zijn (voeding, ondersteuning van je plantje enzv...) ga dan eerst ten rade op het forum of dit wel zo is want je kan je plantjes zo om zeep helpen en dat ontneemt je echt je drift om nog eens te starten.
          Buiten kweken is het goedkoopste en levert een leuk resultaat op als je goed voor je plantjes bent en ze goed verzorgt.

Kennis komt met de tijd, je zal bepaalde dingen niet kunnen voorkomen en daar leer je dan weer van, alleen zo zal je leren hoe je met je plantjes dient om te gaan.

Bedenk je eerst of je binnen of buiten wil kweken, dit is van belang voor de aanschaf van het soortje wiet wat je wil, want je zit in een tentje niet te wachten op een plant die 3 meter word.
          Daarnaast zijn sommige soorten moeilijker te kweken dan andere, ik ben eigenwijs en begin dan met een moeilijkere soort omdat mij dit aanzet om er veel aandacht aan te besteden, wellicht is voor jou een simpelere soort beter om mee te starten?

Ik hoop je een klein beetje aangespoord te hebben hoe je van start kan gaan?

Comment

Bezig...
          X