Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek Bubble gummer en nothern light ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweek Bubble gummer en nothern light ..

    Korting op 420shop
    Dit is de eerste keer dat we een kweekje starten.
    We hebben ze de 15de februari gepot en de lamp op 18h gezet. Dan de 8ste maart hebben de lamp al op 12h gezet. (wsl was dit wel te vroeg??).
    nu de laatste weken groeien ze niet meer en beginnen de de blaadjes van 2 van de 8 te krullen en 1 begint bruine randen te krijgen op het blad (niet op de nieuwste blaadjes , maar ong in het midden).

    Een week geleden hebben we ook een 2de lamp in gang gestoken en dat had eventjes goed z'n efect, maar nu verandert er niet veel meer.


    Zijn er een paar tips die jullie ons kunnen meegeven, want zoals we ze nu bekijken zien we ng niet een goede opbrengst? of is het normaal dat de stengels zo kaal zijn?

    thnx!
    Attached Files
    Last edited by groenselboer; 7 May 2010, 17:28.

    #2
    Re: eerste kweek Bubble gummer en nothern light ..

    Hey groenselboer,

    Zelf ben ik niet zo ervaren, maar wat ik wel weet is dat uw lampen VEEEL te hoog hangen. De planten groeien namelijk naar het licht toe en zijn enorm aan het strekken. Vandaar dat ook je bladeren zo omhoog wijzen.
    Gele bladeren wijst meestal op een stikstof tekort!
    De randen van de bladeren krullen, zoals ik zie, omhoog. Dit wijst ook op iets, maar daar zal iemand anders je verder moeten mee helpen

    Vriendelijke groet,
    Doenia

    Comment

    Bezig...
    X