Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

besproeien bladvoeding en vitality plus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

besproeien bladvoeding en vitality plus

Korting op 420shop
    ik heb een vraag over het besproeien van planten die net in de bloei staan.ik heb 2 flessen staan bladvoeding van bio g power en vitality plus van bac. allebei in 2 aparte plantensproeiers gedaan.bladvoeding mag iedere dag tot aan week 3 en die vitality ten alle tijden om de 5 dagen.mijn vraag is nu mag ik dat ook doen als de lamp aan staat of alleen als het donker is.ik nevel het over de plant heen. alvast bedankt

Re: besproeien bladvoeding en vitality plus

Kan er 1 ding over zeggen gebruik goede bescherming bij spuiten met plantvitality plus PVP.

Er staat op dat je het totaal niet schadelijk is maar dat is het wel en niet een beetje ook.

Greetzz GG

Comment

Als je met je lampen aan sproeit dan heb je kans op bladverbranding doordat een druppel als een vergrootglas gaat werken. Er bestaan ook uitvloeiers die deze druppelvorming tegengaan en het vocht als een film over je blad legt. Een drupje afwasmiddel werkt ook.

Comment

ok bedankt voor het advies.ik had het de vorige x gemengd 4liter water 4ml bladvoeding en 200ml vitality in 1 plantenspuit 14 dagen besproeid met licht aan.Alles is goed gegaan hoor maar nu heb ik ze gescheiden in omdat ik erachter kwam dat vitality om de 5 dagen mag.in vitality zit volgens mij wel een soort zeepachtig goedje want het sopt wel goed als je het schud.Maar ik gooi in beide sproeiers wel een druppel afwasmiddel voor de zekerheid.En ik hou me adem wel ff in bij het besproeien hahha. nogmaals bedankt....groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
          Als je met je lampen aan sproeit dan heb je kans op bladverbranding doordat een druppel als een vergrootglas gaat werken. Er bestaan ook uitvloeiers die deze druppelvorming tegengaan en het vocht als een film over je blad legt. Een drupje afwasmiddel werkt ook.
          Het is niet de combinatie van Voeding, Zon = vergrootglas verbranding
          maar de zouten die in de voeding zitten zorgen voor de verbranding en een drupje afwas zal dan je hele blad naar de kl#te helpen

PVP is zeer giftig , handschoenen en masker aan te raden en alleen spuiten als de lampen uit zijn vanwege snelle verdamping en in ademing hier van

Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Ahzo weer wat geleerd. Ik had het ook meer over de bladvoeding bij lampen aan dan dat pvp verhaal. Bedank voor de correctie.

Grtz

Comment

Bezig...
            X