ik heb een vraag over het besproeien van planten die net in de bloei staan.ik heb 2 flessen staan bladvoeding van bio g power en vitality plus van bac. allebei in 2 aparte plantensproeiers gedaan.bladvoeding mag iedere dag tot aan week 3 en die vitality ten alle tijden om de 5 dagen.mijn vraag is nu mag ik dat ook doen als de lamp aan staat of alleen als het donker is.ik nevel het over de plant heen. alvast bedankt
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
besproeien bladvoeding en vitality plus
Collapse
X
-
Re: besproeien bladvoeding en vitality plus
Als je met je lampen aan sproeit dan heb je kans op bladverbranding doordat een druppel als een vergrootglas gaat werken. Er bestaan ook uitvloeiers die deze druppelvorming tegengaan en het vocht als een film over je blad legt. Een drupje afwasmiddel werkt ook.
Comment
-
ok bedankt voor het advies.ik had het de vorige x gemengd 4liter water 4ml bladvoeding en 200ml vitality in 1 plantenspuit 14 dagen besproeid met licht aan.Alles is goed gegaan hoor maar nu heb ik ze gescheiden in omdat ik erachter kwam dat vitality om de 5 dagen mag.in vitality zit volgens mij wel een soort zeepachtig goedje want het sopt wel goed als je het schud.Maar ik gooi in beide sproeiers wel een druppel afwasmiddel voor de zekerheid.En ik hou me adem wel ff in bij het besproeien hahha. nogmaals bedankt....groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door monty View PostAls je met je lampen aan sproeit dan heb je kans op bladverbranding doordat een druppel als een vergrootglas gaat werken. Er bestaan ook uitvloeiers die deze druppelvorming tegengaan en het vocht als een film over je blad legt. Een drupje afwasmiddel werkt ook.
maar de zouten die in de voeding zitten zorgen voor de verbranding en een drupje afwas zal dan je hele blad naar de kl#te helpen
PVP is zeer giftig , handschoenen en masker aan te raden en alleen spuiten als de lampen uit zijn vanwege snelle verdamping en in ademing hier van
Ajo
VentjeLiving in Second live for real
Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen
Comment
Comment