Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dieven

    Korting op 420shop
    Veel over gelezen , zelf geen ervaring mee.

    Zit nu in week 3 van de bloei , en heb zojuist het e.a aan klein grut weggehaald.

    Alleen vond ik een aantal scheuten toch wel redelijk dik , maar licht krijgen ze absoluut niet genoeg dus ik heb ze weggehaald.
    Is er nog een richtlijn voor hoeveel scheuten je weg kunt halen? , heb uiteraard alleen de onderste scheuten verwijderd maar daar zaten best stevige tussen..
    Heb bij een aantal scheuten het niet voor elkaar gekregen de scheut te verwijderen zonder het blad eronder te verwijderen , is dit erg ?
    Het is toch de bedoeling om de hele stengel weg te halen he ? niet alleen het topje zelf?

    Ondervinden de planten hier nog bloeiachterstand van ?

    Gr

    Edit

    Heb nu een uur zitten lezen over dit hele gebeuren , waar ik op uitkom is dat het geen kwaad kan om de onderste scheuten/takken af te knippen om grut onderin te voorkomen , en eventuele kleine topjes in de oksels kun je er ook gewoon uitknippen.

    We gaan zien of ze het overleven
    Last edited by Gijs23; 10 May 2010, 19:09.

    #2
    Re: Dieven

    Ik dief tot de 3e week bloei daarna niet meer, en steeds een klein beetje om de stress laag te houden.



    Die knutsel heeft mooie filmpjes gemaakt hoor .

    Greetzz GG

    Comment


      #3
      Re: Dieven

      Hmmm ik heb alleen de onderste paar weggehaald , en dan de hele tak ipv de tak kaalknippen omdat daar toch niks intressants aan zit.
      Ben wel net op tijd als ik jou moet geloven , Hopen dat het goed gedaan is.

      Comment

      Bezig...
      X