Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

    Korting op 420shop
    Tja sorry dat ik het vraag, ik heb namelijk wel de topic goed doorgenomen van toppen, dieven en fimmen, maar wat heb ik nu exact gedaan, ook heb ik de bladeren omlaag geduwd op aanraden van de growshop, zie foto,s misschien kan iemand mij vertellen wat ik heb gedaan en wat het resultaat uiteindelijk is? ook ff een foto van de ballasten toegevoegd, ze wordenzo heet dat ik maar een ven erop zet en dat helpt goed. Ik ga binnenkort opzoek naar die zogehete bal ballasten, die electronische, heb er namelijk een hele hoge pet van op, dank zij de forumleden, thanks voor die info echt heel nuttig

    alvast bedankt
    mvg

    Groftick

    dit is de plant, waarna ik dus het topje?pak en wegtrek en vervolgens de takken omlaag druk.
    mvg
    10052010164.jpg10052010167.jpg10052010165.jpg
    10052010176.jpg
    Attached Files

    #2
    Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

    Als je de hele top er uit knijp of knip is het toppen .



    En dit is fimmen.



    En die mooie filmpjes zijn van knutsel.


    Ik kan het niet zo goed zien op je foto .

    Greetzz GG

    Comment


      #3
      Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

      oke duidelijk, zal morgen ff betere foto,s maken.
      Wel een goed idee van knutsel om er filmpjes van te maken, heel erg dik.

      Comment


        #4
        Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

        ik heb denk ik het tweede gedaan fimmen, gaan ze dan ook in de breedte groeien?

        Comment


          #5
          Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

          Ja zo staan ze filmpjes op verschillende flora .

          greetzz GG

          Comment


            #6
            Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

            mooie filmpjes! hier was ik enkele jaren geleden naar op zoek, toen ik uit probeerde te vogelen hoe je moest fimmen.

            Comment


              #7
              Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

              Fimmen geeft een stuk minder stress .


              Greetzz GG

              Comment


                #8
                Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

                Ik heb vandaag weer gefimd, maar volgens mij heb ik het verkeerd gedaan,
                want ik heb namelijk alle kleine grut(toppjes) weggetrokken van boven naar beneden
                en nu zit ik me de hele tijd druk te maken of dat wel de bedoeling was, op de filmpjes die ik
                heb gezien deden ze het namelijk alleen aan de bovenkant en ik ben nu met de dames
                vanaf 29mei in de groei maar er is niet veel vooruitgang, ze blijven zo klein, nu 15 tot 20 centimeter, weet iemand wat ik fout doe!!!
                en ik heb ook de bladeren omlaag geduwd!!!!! is dit alles wel goed wat ik heb gedaan?

                15052010213.jpg15052010205.jpg15052010204.jpg15052010212.jpg

                MVG
                Groftick

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

                    oke duidelijk en idd ik had het pas nog gedaan, kut en nu, moeten ze dan langer herstellen? en is het niet gek dat ze zo klein blijven.
                    Ben namlijk al 17 dagen in de groei en over 13 dagen moet ik naar de bloei, maar zo klein wil ik miss toch iets langer voorgroeien, is dat een goed idee,
                    vooral na dat 2 x fimmen zullen ze wel een slag hebben opgelopen.

                    Comment


                      #11
                      Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

                      zal wel goed komen hoor. moesten ze nog te klein zijn naar jou mening over 13 dagen kan je ze nog wat langer in groei houden. wel rekening mee houden dat ze eens ze in de bloei gaan nog een serieuze (!) groeischeut krijgen.
                      volgens mij gaan ze over 2 weken trwns wel heus groot genoeg zijn om in bloei te zetten (heb wel geen ervaring met binnen kweken, dus mss iemand anders raad vragen)
                      ik denk dat je trwns mss het fimmen door elkaar haalt met het knakken (waarbij je niets afknipt van je plant, maar ervoor zorgt dat er minder sappen naar de hoofdtop gaan, zodat je zijtoppen harder groeien. Dit doe je inderdaad wel meerdere keren/hoewel ook gn ervaring mee:p)

                      Comment


                        #12
                        Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

                        Ja ik begrijp wat je zegt en heb idd 2x geknakt maar dan in de vorm van het buigen van de takken, maar ik heb ook
                        2x achter elkaar in 5 dagen dus, lopen fimmen en dat heb ik begrepen is echt slecht, ik hoop dat het goedkomt
                        het zal wel in de opbrengst terug te zien zijn, denk ik !!! oke dan, ik ga ze zowiezo maar iets langer door laten groeien
                        want ik heb ze blijkbaar vet veel stress gegeven en hoop op die manier dat ze iets beter herstellen.

                        bedankt voor je reactie

                        mvg

                        groftick

                        Comment


                          #13
                          Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

                          Als ik fimm dan doe ik dat na de 5 internode, en dan kan je een week later weer een keer fimmen maar net wat je wil .

                          Laat ze nu maar even lekker bijkomen en dan komt het wel goed .

                          Ik gooi ze meestal een dag of 3 a 4 na het fimmen de bloei in .

                          Greetzz GG.

                          Ps, staan je planten niet te nat ook let daar oven op .

                          Comment


                            #14
                            Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

                            ooo oke, heb gewoon vannacht niet geslapen, was me rot aan het malen en bidden tot de wiet god
                            dat alles goed mag komen en ik zal erop letten dat ze niet te nat staan Amneeshigh, ik doe ze normaal
                            om de dag water of voedinggeven, ze hebben eergister voor het laatst wortelstimulant gehad, ga vanaf morgen over
                            op groeistimulant, de meiden zijn nu 18 dagen in de groei, ik gooi er nog 12 bovenop,
                            dan ben ik 4 weken in de groei geweest, is dat miss te lang? want ik zit eraan te denken om te doen wat jij doet
                            over een paar dagen ze in de bloei te gooien, maar ze zijn zo klein en dan zijn ze niet eens thais hihihi
                            ik wacht het nog ff af. Ook heb ik de 2x 600 watt ff vervangen door 1x 400 watt misschien komen de meiden dan ff beter tot hun recht
                            of is dat geen goed idee?

                            Bedankt voor je reactie


                            MVG

                            groftick
                            Last edited by Groftick; 16 May 2010, 19:48.

                            Comment


                              #15
                              Re: wat heb ik hier gedaan, dieven of fimmen?

                              Ja dat is te lang ik zou ze een dag of 5 herstel geven, dan is je tent vol hoor ze groeien nog een week of 3 door ook he .

                              Maak je niet druk ze komen goed hoor .

                              Greetzz GG

                              Comment

                              Bezig...
                              X