Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bud eerste keer (vraagje)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Big Bud eerste keer (vraagje)

Korting op 420shop
    Mn big bud staat nu zeker al 4-5 weken in bloei (kan ook langer zijn). Intussen zijn ongeveer20-30% van de haartjes bruin geworden. Ik heb zeker al 2 weken geen bloeivoeding gegeven en eigenlijk over de gehele lijn weinig extra voedingstoffen toegevoegd. Intussen zijn de grotere bladeren wel fameus aan het vergelen. Er is een duidelijk tekort aan voedingstoffen, maar van de andere kant denk ik dat het waarschijnlijk niet meer zolang zal duren eer ik zal kunnen oogsten.

Moet ik nog bijvoeden? Kan het kwaad? (kheb gelezen dat je de laatste week niet meer moet bijvoeden)

Hoelang zal ik nog moeten wachten alvorens te oogsten? iemand hier meer ervaring mee? (is mijn eerste oogst)
    Attached Files

Re: Big Bud eerste keer (vraagje)

Volgens mijn zien ze er erg klaar uit kijk even met een loep naar je trigos als die amber zijn kun je oogsten .

Ik zou nu geen voeding meer mee geven, ik denk dat ze langer staan als jij zeg .

Greetzz GG

Comment

zowiezo de bladeren zullen toch wel vergelen das de bedoeling maar aan je fotos te zien is het bijna oogst tijd ja 70-80 procent bruin haar of je thc is amber kleurig dan oogsten suc6 niet meer voeden zeg ik
      Schutto In tha house

Comment

Als ik eerlijk mag zijn zie ik geen hol op die foto`s. Beetje wazig zeg maar

Comment

bedankt voor de reacties! Trichomes waren heel moeilijk te spotten met een loep (zijn toch de uiteindes van de haartjes niet?), maar ik meen toch dat de meeste amberkleurig zijn. Kheb de pot zonet in een donkere kamer gezet waar ie nog 2 dagen wat stress kan opdoen...

Comment

Bezig...
          X