Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rails voor bewegende lampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rails voor bewegende lampen

    Korting op 420shop
    Dag iedereen,

    Ik wil graag een rails met 3 bewegende lampen maken.
    Zie vooral veel superdeluxe dingen die erop gebouwd lijken te zijn om gigantische reflectoren te kunnen dragen.
    Vind het allemaal erg prijzig.
    Mijn rails hoeft enkel de bulbs aan een snoer te kunnen dragen.. en snelle beweging is overbodig.
    Heeft er iemand een advies voor mij?
    Bij voorbaat dank voor antwoord.
    Groeten

    #2
    Re: Rails voor bewegende lampen

    Ja ik heb advies NIET DOEN .

    Schiet niet niet op zonde geld zijn al veel dingen getest en gedaan . Dit werkt niet .

    Als je een groter deel wil belichten doe dan 400 w en hang je er een paar meer .

    Greetzz GG

    Comment


      #3
      Re: Rails voor bewegende lampen

      hang gewoon het dubbele aantal lampen op en schakel ze om de 2 uur.kan met een computer maar natuurlijk ook met tydklokken.dit schijnt echt te werken.als je er over nadenkt dan bewegen ze dan ook eigenlijk.niet te ver uit elkaar hangen natuurlijk.

      Comment


        #4
        Re: Rails voor bewegende lampen

        Jammer maar ook dat is al getest. en niet echt opbrengst verhogend geweest.

        Het gewicht blijft zich gewoon verdelen dus schiet niet op.

        Zoek maar eens op de flora naar de verslagen.

        Greetzz GG

        Comment


          #5
          Re: Rails voor bewegende lampen

          Of het werkt laat ik even in het midden...
          Maar je zou het motortje van de ruitenwissers uit een auto kunnen gebruiken, omdat deze motortjes in beide richtingen draaien en er een systeem inzit die er voor zorgt dat je ruitenwissers telkens terug keren (hier zou dat je lampen moeten zijn)
          Het is van horen zeggen...dus of het werkt weet ik echt niet

          Wat zeker wel werkt is een piek uur maken halverwege de lichtperiode (dus eigenlijk de middag, hoge zon na bootsen)
          Stel je hebt een hokje van 4 op 1 met dus 4 x 600W lampen, tussen die 4 x 600Watters hang je 3 x 400W, deze laat je op het "middaguur" even een uurtje of 2 meedraaien...

          Succes met knutselen en vergeet ons niet te laten genieten van foto's van je bouwproject

          Comment

          Bezig...
          X