Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weinig verbruik.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weinig verbruik.

    Korting op 420shop
    Ik zou voor mijn volgende kweek, zo'n laag mogelijke energiefactuur willen hebben . Want ik woon binnenkort wellicht alleen op een sociale woonwijk . En als ik daar kweek zal ik wellicht de hoogste factuur van de volledige wijk hebben :s . Ik vraag me trouwens sterk af , of dit niet zou opvallen ?? Dus ben ik een beetje bezig met zoeken naar andere alternatieven , ik heb al gehoord van Led verlichting, is dit daadwerkelijk goedkoper ? Heeft iemand ideeen ?? Laat jullie gaan zou ik zo zeggen . Zo weinig mogelijk kosten , maar de oogst mag er niet op achteruit gaan .
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

    #2
    Re: Weinig verbruik.

    Als je voorgroeit onder TL kan je denk ik wel gerust een hps ook gebruiken. Een 600 watter is gelijk aan 1 frigo en 1 computer die gelijk aanstaan ofzo.. Dus zoveel is dat nu ook weer niet, zeker niet als je slechts 12/12 doet. En als je ze snachts aanzet is het waarschijnlijk nachttarief, en velen zetten snachts ook het wasmachine en de droger op enzo dusja... Van Led zijn nog nier zon goeie resultaten gekomen en bovendien zijn ze duur.

    Comment


      #3
      Re: Weinig verbruik.

      Oorspronkelijk geplaatst door lamnesial View Post
      Als je voorgroeit onder TL kan je denk ik wel gerust een hps ook gebruiken. Een 600 watter is gelijk aan 1 frigo en 1 computer die gelijk aanstaan ofzo.. Dus zoveel is dat nu ook weer niet, zeker niet als je slechts 12/12 doet. En als je ze snachts aanzet is het waarschijnlijk nachttarief, en velen zetten snachts ook het wasmachine en de droger op enzo dusja... Van Led zijn nog nier zon goeie resultaten gekomen en bovendien zijn ze duur.
      Een 600 watter is gelijk aan 1 frigo en 1 computer die gelijk aanstaan ofzo..
      Serieus ?? Dus ik kan met een gerust hart een 600 watter laten draaien met afzuiging en ventilator . Alles erop en eraan ? Ik was al aan het denken om voor te groeien met mn 250 watter , en vanaf de 2de week bloei met mn 600 watter te werken ? Maar ik heb toch degelijke resultaten gezien met LED en het zou me niets schelen als ik wat meer geld uitgeef en minder verbruik .
      Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

      Comment

      Bezig...
      X