Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enkele vraagjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Enkele vraagjes

    Korting op 420shop
    Ben aan een eerste kweekje bezig van 5 Hericules en 2 Killing Kush feminised zaadjes, alles verloopt vlekkeloos tot nu,heb ze 1 week ontkiemd in de propagator,daarna 15 dagen in groei onder 6x18w TL en nu reeds 14 dagen in bloei onder 12/12u licht/donker. De geur begint al aardig op te komen maar omdat ik op appartementsblok woon wou ik hiervoor een home made afzuiging systeem maken met koolstoffilter. Na lang googlen heb ik besloten mss via deze weg wat hulp te krijgen. Mijn kast is 1,55m hoog, 0,8m breed en 0,4m diep,deze is halfweg in twee gedeeld zodat ik de plantjes klein kan houden en toch meerdere kan plaatsen in deze kast die een beperkte ruimte heeft. Volgens google zou ik op een opp uitkomen van 0,5m3 vermenigvuldigt met 20 voor afzuiging dus net geen 10m3 (heb ik correct gerekend?). Is dit niet wat weinig daar de meeste filters beginnen vanaf 100m3? Kan iemand me gewoon effe zeggen hoe zwaar mijn ventilator en koolstoffilter moet zijn aub? en hoe word dit geplaats,eerst de afzuigingsvent,hierop de koolstoffilter en dan een buis naar buiten toe? Alvast bedankt aan diegen die me hiermee kan en wil helpen aub?
    Attached Files
    Last edited by Twommeke; 24 May 2010, 13:21.

    #2

    Comment

    Bezig...
    X