Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dacht een moederplant te hebben, nu zie ik ballen en dubbelzijdige kloontje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

dacht een moederplant te hebben, nu zie ik ballen en dubbelzijdige kloontje

Korting op 420shop
    ik heb uit zaad een moeder gemaakt, heb ik gecheckt door een stek in de bloei in het water te plaatsen, na 20 dagen kwamen er geen ballen aan dus moeder verder laten groeien, nu stekjes van gemaakt en nu staan ze bijna 5 dagen in de bloei en ik zie bij sommige balletjes en bij sommige ballen en toch ook vrouwelijke trekken een dubbel geslacht? maar kan ik de ballen verwijderen en verder laten bloeien, of komen er steeds nieuwe ballen aan? en bij de dubbelzijdige wat moet ik hier mee doen?
    ik heb een paar foto's maar helaas niet de beste maar ik hoop dat jullie er iets mee kunnen. snap er niets van

Ellen
    Attached Files

Re: dacht een moederplant te hebben, nu zie ik ballen en dubbelzijdige kloo

Jammer je heb een kerel gekloond .

Nee kan je niks mee weg kiepen , die ballen verwijderen heeft geen zin .

Greetzz GG

Comment

Hey,...

Ik zie hier geen enkel vrouwelijk trekje aan.
      Dus denk ook dat je stekjes mannelijk zijn.
      Trek je moederplant in bloei en dan zal je misschien meer te weten komen.

Greatz rob...

Comment

ja, ik van mijn moeder weer een stek nemen en in de bloei gooien om te kijken of ik inderdaad een man heb, je zou toch denken dat ik als vrouw wel het verschil weet hahah, maar nee dus

Comment

Klopt ellen vind het wel ... voor je maar helaas je kan hier niks mee.

Koop wat vrouwlijk zaad en kweek dat op voor de zomer .

Greetzz GG

Comment

ik blijf het toch wel grappig vinden .. het hele concept van "vrouwelijk zaad"
            wel jammer dat je een vent gekloond hebt !!
            Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

Comment

Bezig...
            X