Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat vraagjes van een starter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wat vraagjes van een starter

Korting op 420shop
    beste mede-kwekers

ben begonnen met mijn eerste kweek met de volgende opstelling
    secret jardin darkroom 240
    silentbox afzuiger en filter

de temp kreeg ik niet onder de 30 graden heb nu een lamp weggehaald nu is ie mooi rond de 27 met lamp aan
    2x actieve inblaas dmv buisventilator
    elektronische luchtbevochtiger

dcs klimaatregelaar (top-ding)
    100l voeding vat met verwarming en circulatiepomp
    ph en ec meter

heb ze 15 dagen in de groei gehad met alleen water met wortelgroei
    ben sinds gister over op de groei ben gestopt met de wortelgroei
    en begonnen met de canna terra florres
    geef ze nu elke dag bijna een liter water icm met de florres
    is het verstandig om elke dag water te geven of moet je om de dag gaan geven?
    en is het verstandig om bij elke waterbeurt de florres mee te geven of moet je ook puur water geven?

wat is een richthoeveelheid bij een 20 liter pot met water geven geef rond de o.8 liter per dag nu

heb de ph en ec van me grond bepaalt de ph is prima (5,9)
    alleen de ec zit nu op dag 16 rond de 0,9 wat kan ik hier aan doen want hij moet omhoog?
    kan het zijn dat ik alle toevoegingen op het schema moet gebruiken dat zo de ec waarde omhoog gaat want geef nu alleen de florres?

heb de eerst 2weken ook wat problemen met de temp gehad. had hangen en kreeg hem niet onder de 30 graden heb nu inmiddels 1lamp weggehaalt en blijft nu mooi rond de 27 dus dat is ok
    is het een probleem dat hij de eerste 2weken rond dde 30 heeft gezeten?

verder hebben sommige bovenkanten van me plantjes last dat ze een beetje gaan hangen iemand een idee?
    planten zien er verder gezond uit!

raden jullie aan om de cannaboost te gebruiken zoals in het schema staat en ook de andere toevoegingen gebruik nu alleen de florres

alvast bedankt voor de hulp voor deze startende kweker
    Last edited by mark85; 27 May 2010, 13:19.

Re: wat vraagjes van een starter

hey benzelf ook een beginneling maar een tip: verzuip ze niet,beter dat ze eventjes wat droger staan dan dat je ze verzuipt. als ze te droog staan gaan de wortels op zoek naar water en worden deze dus sterker,ikzelf geef ze om de 2 dagen water maar ik doe dit adhv de pot eventjes op te tillen,als ze te droog staan gaat deze natuurlijk een pak minder wegen dan date r nog genoeg water inzit,het is zo zelf een beetje ondervinden maar dit heb je al snel door,geloof mij... grtz en nog veel succes ermee

Comment

Bezig...
    X