beste mede-kwekers
ben begonnen met mijn eerste kweek met de volgende opstelling
secret jardin darkroom 240
silentbox afzuiger en filter
de temp kreeg ik niet onder de 30 graden heb nu een lamp weggehaald nu is ie mooi rond de 27 met lamp aan
2x actieve inblaas dmv buisventilator
elektronische luchtbevochtiger
dcs klimaatregelaar (top-ding)
100l voeding vat met verwarming en circulatiepomp
ph en ec meter
heb ze 15 dagen in de groei gehad met alleen water met wortelgroei
ben sinds gister over op de groei ben gestopt met de wortelgroei
en begonnen met de canna terra florres
geef ze nu elke dag bijna een liter water icm met de florres
is het verstandig om elke dag water te geven of moet je om de dag gaan geven?
en is het verstandig om bij elke waterbeurt de florres mee te geven of moet je ook puur water geven?
wat is een richthoeveelheid bij een 20 liter pot met water geven geef rond de o.8 liter per dag nu
heb de ph en ec van me grond bepaalt de ph is prima (5,9)
alleen de ec zit nu op dag 16 rond de 0,9 wat kan ik hier aan doen want hij moet omhoog?
kan het zijn dat ik alle toevoegingen op het schema moet gebruiken dat zo de ec waarde omhoog gaat want geef nu alleen de florres?
heb de eerst 2weken ook wat problemen met de temp gehad. had hangen en kreeg hem niet onder de 30 graden heb nu inmiddels 1lamp weggehaalt en blijft nu mooi rond de 27 dus dat is ok
is het een probleem dat hij de eerste 2weken rond dde 30 heeft gezeten?
verder hebben sommige bovenkanten van me plantjes last dat ze een beetje gaan hangen iemand een idee?
planten zien er verder gezond uit!
raden jullie aan om de cannaboost te gebruiken zoals in het schema staat en ook de andere toevoegingen gebruik nu alleen de florres
alvast bedankt voor de hulp voor deze startende kweker
ben begonnen met mijn eerste kweek met de volgende opstelling
secret jardin darkroom 240
silentbox afzuiger en filter
de temp kreeg ik niet onder de 30 graden heb nu een lamp weggehaald nu is ie mooi rond de 27 met lamp aan
2x actieve inblaas dmv buisventilator
elektronische luchtbevochtiger
dcs klimaatregelaar (top-ding)
100l voeding vat met verwarming en circulatiepomp
ph en ec meter
heb ze 15 dagen in de groei gehad met alleen water met wortelgroei
ben sinds gister over op de groei ben gestopt met de wortelgroei
en begonnen met de canna terra florres
geef ze nu elke dag bijna een liter water icm met de florres
is het verstandig om elke dag water te geven of moet je om de dag gaan geven?
en is het verstandig om bij elke waterbeurt de florres mee te geven of moet je ook puur water geven?
wat is een richthoeveelheid bij een 20 liter pot met water geven geef rond de o.8 liter per dag nu
heb de ph en ec van me grond bepaalt de ph is prima (5,9)
alleen de ec zit nu op dag 16 rond de 0,9 wat kan ik hier aan doen want hij moet omhoog?
kan het zijn dat ik alle toevoegingen op het schema moet gebruiken dat zo de ec waarde omhoog gaat want geef nu alleen de florres?
heb de eerst 2weken ook wat problemen met de temp gehad. had hangen en kreeg hem niet onder de 30 graden heb nu inmiddels 1lamp weggehaalt en blijft nu mooi rond de 27 dus dat is ok
is het een probleem dat hij de eerste 2weken rond dde 30 heeft gezeten?
verder hebben sommige bovenkanten van me plantjes last dat ze een beetje gaan hangen iemand een idee?
planten zien er verder gezond uit!
raden jullie aan om de cannaboost te gebruiken zoals in het schema staat en ook de andere toevoegingen gebruik nu alleen de florres
alvast bedankt voor de hulp voor deze startende kweker
Comment