ik heb 2 plantjes van een vriend gekregen die 4 a 5 weke oud zijn,
en bijna al die tijd in een garage hebbe gestaan (weinig licht hebbe gehad dus).
ik heb ze nu in een tuinhuisje staan in een tentje.
er staat een ventilatortje( dat grote blauwe ding is nu weg) in die de lucht ververst maar de verse lucht kan nergens na toe kan slechts de rits een beetje open late staan.
ze staan onder 3 lampe 2x 75 W en 1x 80 W dus het is erg warm onder die grote van 80W erg goed voor de plant dus? op de thermometer geeft hij zelfs boven de 30 grade aan was is het hoogste wat het mag zijn? s'Nachts koelt het af tot zon 12 graden dit zal niet goed voor de plant zijn?
ik gebruik pokon als voeding.
de foto van dat kleine plantje was toen ik ze kreeg 27 mei,
en die andere 2 foto's heb ik net gemaakt.
in de 4 dage zijn ze toch nog flink gegroeit!
zoude de plante er nog bovenop kome?
hoelang zal ik dan nog moeten wachte op oogst?
hoeveel ligt moet ik ze nu geven gewoon 12uur?
alle reacties zijn welkom!
Gr Robin
en bijna al die tijd in een garage hebbe gestaan (weinig licht hebbe gehad dus).
ik heb ze nu in een tuinhuisje staan in een tentje.
er staat een ventilatortje( dat grote blauwe ding is nu weg) in die de lucht ververst maar de verse lucht kan nergens na toe kan slechts de rits een beetje open late staan.
ze staan onder 3 lampe 2x 75 W en 1x 80 W dus het is erg warm onder die grote van 80W erg goed voor de plant dus? op de thermometer geeft hij zelfs boven de 30 grade aan was is het hoogste wat het mag zijn? s'Nachts koelt het af tot zon 12 graden dit zal niet goed voor de plant zijn?
ik gebruik pokon als voeding.
de foto van dat kleine plantje was toen ik ze kreeg 27 mei,
en die andere 2 foto's heb ik net gemaakt.
in de 4 dage zijn ze toch nog flink gegroeit!
zoude de plante er nog bovenop kome?
hoelang zal ik dan nog moeten wachte op oogst?
hoeveel ligt moet ik ze nu geven gewoon 12uur?
alle reacties zijn welkom!
Gr Robin
Comment