Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding

    Korting op 420shop
    http://www.avevewinkels.be/Default.a...language=nl-BE

    Denken jullie dat die voeding voor groene planten en die voeding voor planten in bloei volstaat voor mijn 5 plantjes?

    #2
    Re: Voeding

    Iemand?

    Comment


      #3
      Re: Voeding

      Sorry daar weet ik geen antwoord op
      Ik weet dat het moeilijk is in belgie maar ik zou toch naar een growshop gaan voor mijn voeding,

      Cannabis is een snelgroeiende plant en gebruikt daardoor andere hoeveelheden voeding en andere verhoudingen van de suplamenten, N P K
      Als deze verhoudingen vergelijkbaar zijn met de voeding die jij wilt aanschaven dan kan je het proberen.
      (Heb ik toch stiekem het antwoord gegeven)

      gr Rara

      Gr Rara
      Begin de dag met een dansje en een lach
      Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

      Comment


        #4
        Re: Voeding

        ik heb ook geen zin om tot een growshop te gaan ?
        is dergelijke voeding dan niet goed voor onze planten ?

        Comment


          #5
          Re: Voeding

          heb dit net nog gevonden in huis ..

          zou ik dat geven aan mn plant ??
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Voeding

            iemand ?

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Voeding

                zoek op bijvoorbeeld google.com eens naar "npk cannabis"
                wat ik na 10 seconden zoekwerk gevonden heb voor jouw:
                PLANT FOOD: Your plants will need supplemental food other than what is in the soil, so buying supplemental nutrients is a very good idea. For the sprouting stage you do not truly need food unless you want to baby your plants. If you do, the sprouting stage requires a NPK'S ratio of approximately 12-8-12. NPK'S stands for Nitrogen, Phosphorus, and Potassium. These are the basic nutrients required by plants, and most plat foods have other added nutrients, that the makers feel improve plant growth. For your growth stage you will need food with a NPK'S ratio of about 15-5-5 and in the flowering stage of 10-30-10.

                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Voeding

                  bedankt

                  Comment


                    #10
                    Re: Voeding

                    heb die substral ook gebruikt, wel de rooie bus dan (voor de bloei)
                    gaat zeker, maar is sowieso veel minder ideaal dan voeding voor wietplanten.
                    let wel (denk ook dat dat op de bus staat) tussen elke voedingbeurt moet je zeker 1x gewoon water meegeven.
                    mss ook rekening mee houden dat dit voor sierplanten is, en niet voor eetbare (of rookbare) planten. zeker op tijd stoppen met voeden dus!

                    Comment

                    Bezig...
                    X