Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e kweek voor deze leek ! Advies gevraagd!
Collapse
X
-
Re: 1e kweek voor deze leek ! Advies gevraagd!
Bedankt Biglia, nu snap ik gelijk ook de vraag van viske over de diameter van mn verlengsnoer.. de diameter staat niet op de draad geschreven, maar hij is even dik als de kabel die van de lamp komt (lijkt me ok, is best dik stevig kabeltje) hij is bijna helemaal uitgestrekt, dus nergens rare kinken erin.
Ik heb alleen geen relais, maar zo te horen toch echt wel een must!
de kabels voelen helemaal niet warm aan, toch maar eentje halen? of zijn er andere mensen die ook zonder relais kweken zonder enig probleem?
bedankt voor alle replies!!Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg
Comment
-
http://www.vaalserberg-garden.com/en/product/6/monster-kit
Deze!
door de growhop meegegevenIk gebruik niks ... ik ben al drug genoeg
Comment
-
Update:
Heb gisteravond mn stekjes in de grote potten gezet want hun worteltjes kregen het benauwd!
Ik heb wel wat paarse verkleuringen vastgesteld op een internode, maar erboven is het terug mooi groen. moet ik me veel zorgen maken?
Er is in topic http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...se+verkleuring erg veel info, die me nog erg ingewikkeld lijken op dit moment.
Kan iemand mij raad geven?
Moet ik haar nu nog wat van de eerste voeding geven (phase 1 wortelstimulant) of kan ik overschakelen naar veg growth phase 2?
Overigens leek het principe van fimmen me wel interessant. dat heb ik 3 dagen geleden gedurfd met mn eerste groei had ik mss nog beter niet gedaan
Kan iemand mij vertellen of dit de goede of slechte kant opgaat?
Op de 2e foto zie je volgens mij een duidelijk teken van overbemesting?
ik klungel ook best wel met dat spul allemaal
Wanneer gebruik ik guano? groei? bloem? hoeveel?
ik heb een zak van x gram gekregen van de growhop, zonder etiket of niks .. en ik kreeg zooooveel uitleg dat ik het een beetje vergeten ben!
Thanx!
OzLast edited by Oz; 14 June 2010, 22:14.Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg
Comment
Comment