Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen zaden kweek...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vragen zaden kweek...

Korting op 420shop
    Hoi hoi,

Gister bij Alien 5 fem lowryder 2# besteld.
    Voor ik deze binnenkrijg en ga ontkiemen wil ik weten of ik het wel goed doe.
    Geen zin om ze te gaan lopen verkutten namelijk. ze komen in de vensterbank en maybe als het mooi weer is in de tuin.

Zaden in een glas water doen, deze elke dag verversen.
    Zodra er worteltjes van 5mm zichtbaar zijn in de potgrond doen (met worteltje naar beneden).
    Zodra de plantjes naar boven komen deze overkoepelen met een plastic fles (voor lv).
    Verder af en toe water geven.

Zouden ze het zo moeten doen?
    Mis ik wat of doe ik iets fout?

Alvast bedankt voor de opbouwende kritiek/tips/trucs of gewoon je mening!

Happy growing

Re: Vragen zaden kweek...

ja dat in een glas water laten ontkiemen kan wel, plastic fles gedoe weet ik niet zo, ik zou als ze ontkiemd zijn, en potgrond doen, en afdekken met plastic, voor idd broeikas effect tot er een stengeltje van 3 4 cm is, dan hebben ze wel weer zin in frisse lucht...
    dan beetje daglicht of gelijk de kast in,ik doe zaadjes altijd direct in potgrond, zon halve cm in de grond op laagje wortelstimulator, aarde beetje besproeien, plastic erop, en dan maar wachten...werkt tot nu elke keer nog...

Comment

Re: Vragen zaden kweek...

Bedankt voor de reactie,
      Laag plastic werkt denk idd beter, maar eff bij de growshop wortelstimulator bestellen en maybe ook iets voor in de groei.

Comment

Bezig...
      X