Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is dit normaal?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

is dit normaal?

Korting op 420shop
    vraagje,

3 dagen geleden zaadje geplant. nu lijkt 't alsof stekkie goed vast zit in de potgrond, mr 't zaad is meegekomen naar boven, zie foto's. is dit normaal?
    Attached Files

Re: is dit normaal?

effe wachten zou ik zeggen ja hoor normaal , algoewel als je zaadje in de grond lost nog beter , let op dat hij niet uitdroogd over je lobblaadjes !
    Geniet nooit met mate !

Comment

Ik kan uit deze foto`s geen ruk zien , maar het is normaal dat het worteltje de schaal omhoog drukt.
      Dit schaaltje valt er wel af (of blijft wel eens hangen) want daar zitten de eerste blaadjes onder. Deze lijken nog niet op het wietblaadje die komen er later door.

Grts MG

Comment

Hey,...

Dat is helemaal normaal.
        Het duurt ff voor je zaailing zen schaaltje afwerpt...
        Foto's zijn wel onduidelijk.

Greatz RoB.

Comment

hoe kan ik weten dat y zal uitdrogen over de lobblaadjes?
          Oorspronkelijk geplaatst door Hasharin View Post
          effe wachten zou ik zeggen ja hoor normaal , algoewel als je zaadje in de grond lost nog beter , let op dat hij niet uitdroogd over je lobblaadjes !

Comment

& sorry aan allen voor de slechte kwaliteit vn foto's. batterij van camera leeg, dus dan maar mt mobieltje.

Comment

Tegen het uitdrogen zou je een halve colafles met wat gaatjes eroverheen kunnen zetten voor een paar daagjes.
              Haal deze wel elke dag er even van af en spray een beetje aan de binnen kant met water voordat je hem er weer op zet.
              Of als je een propagator hebt die gebruiken met schuiven een beetje open. Want ze houd wel van een beetje hoge luchtvochtigheid in het begin.
              Maar niet te lang en niet te nat, anders heb je de kans dat of ze verzuipt of je moet ze afharden.

Grts MG

Comment

Bedankt voor de goede tip. 't was uiteindelijk niet nodig, y is 'r vanzelf afgevallen.
                plantje is in volle bloei nu. : )

Comment

Ehm nu al vol in de bloei??? Plantje is toch pas 6 dagen oud?

Comment

Zaadjes kunnen heel raar doen in een ontkiemingfase , zorg in ieder geval dat als ze boven is het niet te veel gaat strekken!
                    Suc6

Comment

Bezig...
                    X